streda 5. februára 2014

Moje experimenty s hrivou

Ahojte priatelia :)
Dnes nebudem písať v podstate žiaden článok, mám asi 10 minút na to aby som tu niečo na rýchlo zostrojila, pretože odchádzam na otočku do Prievidze a neberiem si so sebou notebook. 
Chcem sa len pochváliť že ma zajtra čaká posledná (plánovaná) návšteva kaderníctva. Nespomínala som vám to, ale už dlhšie svoje vlasy zosvetľujem. No a keďže som sa bála rýchlych zásahov, poškodenia vláskov a žltých alebo iných nechutných odtieňov, rozhodla som sa pre pomalšiu cestu a vyhľadala som odbornú pomoc.
Moje vlásky boli tmavohnedé, a čo je horšie, s nádychom do červena (niečo ako gaštanovo-hnedá) a taká farba sa teda naozaj zle vymýva, navyše som mala poriadnu kopu farieb na sebe na vlasoch. Už mám za sebou tri zákroky a vlasy mám už vlastne takej farby, ako som si želala. Zajtra ráno ideme ešte raz vytiahnuť tmavú farbu a zosvetliť a zjednotiť to celé aby som nevyzerala ako papagáj. Som zvedavá.
BTW, keďže ja som úplný blázon... kúpila som si ešte do zálohy zosvetľovač na vlasy od Garnier, a ešte som ako bonus dostala od frajera totálne albínsku farbu na vlasy.... no a to ešte len bude sranda ak toto na svoje vlasy použijem.
V každom prípade vás o tomto mojom experimentovaní budem informovať :D ale až keď sa ustálim a zistím že stačilo a bledšiu už nechcem (kto vie kedy to bude)
Dúfam že sa vám článok páčil :) budem rada ak sa prihlásite na odber.


Žiadne komentáre :