štvrtok 20. marca 2014

Vodolepky na nechty - jar v plnom prúde




Ahojte všetci :)
Teda dnes asi len čisto ženské publikum. Dnes som sa rozhodla pridať jeden post o nechtíkoch. Vonku je tak krásne, slniečko hreje a človek sa tak nejak celkovo cíti lepšie a sviežo. Tak som sa rozhodla oživiť aj svoje rúčky. Nie len že podstúpili základnú manikúru a iné rôzne procedúry, pre tento krát som sa pustila do silno kreatívneho a farebného, no zároveň menej náročného nail artu.
Možno ste už niekedy počuli alebo dokonca máte skúsenosť s vodolepkami na nechty. Sú veľmi podobné nálepkám, až na to že podľa mňa o 100% lepšie držia. Nálepky sa mi na mojich prírodných nechtoch odlepili takmer ihneď, užitočné boli len zagelované. Zato vodolepky prilnú aj k prírodnému nechtu.
Rozhodla som sa pre vzor s kvetinami, ktorý ma zaujal svojimi farbami a tak šup do toho. Netreba sa toho báť, šikovnejšie dievčatá to určite zvládnu aj samé.


1. Prvý a základný krok je vždy základná manikúra. Či už suchá alebo mokrá to je na vás. Nechty treba zbaviť škaredej a nadbytočnej nechtovej kožičky, pekne ju zatlačiť a samozrejme vytvarovať necht do požadovaného tvaru. Potom som si už jednotlivé vodolepky pripravila, nastrihala k nechtíkom ku ktorým by pasovala veľkosť. Ak sú príliš veľké, stačí cvak cvak nožnicami a prispôsobíte si veľkosť podľa seba. Po okrajoch je ešte priesvitný kus vodolepky, ten je najlepšie tiež odstrániť.

2. Nechty som ešte pred aplikáciou odmastnila od predchádzajúcej manikúry, použila som aj olejček na nechtovú kožičku, ten je treba dať všetok preč. Stačí použiť odlakovač. Odmastnenie nechtu je veľmi dôležitý krok, inak vodolepka neprilne k nechtu.

3. Vodolepku ponoríme do vody na dobu cca 30 sekúnd. Úplne to stačí na to, aby sme ju šikovne oddelili od papierika a šup s ňou na nechtík.

4. Vodolepku som oddelila od papierika a priložila na nechtík. Tu je vidieť aj priesvitný okraj vodolepky. Ja ho vždy odstraňujem, je úplne zbytočný, len zavadia. Odstránite ho najlepšie ešte pred namočením do vody obstrihaním. Tento jeden som schválne nechala aby ste to videli.
Keď sme si vodolepku priložili na nechet tak ako chceme, pritlačíme ju suchým vatovým tampónom aby sme odstránili zvyšné kvapky vody a odstrihneme prebytočné časti.

5. Teraz už len prejdeme veľmi jemne vodolepku priesvitným lakom. Netlačte príliš! Inak vodolepku pretrhnete alebo posuniete. Nechajte zaschnúť, odstránte zvyšky vodolepky z kože pomocou odlakovača v pere alebo jednoducho vatovou tyčinkou namočenou v odlakovači. Potom ešte pretrieť jednou vrstvou laku pre lepší lesk, prípadne ešte pridať olejček na kožičku a je to.

Tu je už výsledný efekt. Myslím že sa podarili, na to ako som sa ponáhľala. Páči sa mi tá farebnosť, pretože sem tam treba skúsiť niečo nové, iné. Ja nosím vždy na nechtoch obyčajný lak - na každom nechte taký istý a dovidenia. Niekedy ešte prihodím trblietky ale to je ozaj všetko. 










Dúfam že sa vám článok páčil :) budem rada ak sa prihlásite na odber.


Žiadne komentáre :