pondelok 17. marca 2014

Homemade medový peeling


Ahojte priatelia :)
Dnes som si pre vás prichystala jeden úžasný a extrémne jednoduchý postup na výrobu domáceho peelingu. Je až neuveriteľné ako rýchlo je možné si doma vyrobiť skvelú domácu kozmetiku. A nemusíte ani zháňať nejaké extra ingrediencie. Stačí otvoriť špajzu a načiahnuť sa po troch základných výrobkoch, alebo dá sa povedať potravinách.



Budeme potrebovať :
  • med ( určite najlepšie domáci kvalitný )
  • cukor ( ja som použila jemný trstinový )
  • niekoľko kvapiek citrónovej šťavy
Pre tie dievčatá so suchou pleťou odporúčam pridať kvapku olivového oleja, alebo napríklad aj trošku môjho obľúbeného kokosového oleja. Ja som tento krok ale vynechala ako som tak pozrela do zrkadla. Peeling je poriadne hydratujúci a výživný. Preferujem tento jemný cukor, ktorý je vhodný pre pokožku tváre. Ak ho zameníte za klasický trstinový cukor, peeling by bol ideálny na telo. 
Sladká vôňa medu ma poriadne nakopla. Cukor zbavil moju pleť všetkých drobných šupiniek, musím povedať že toto je jeden z mojich prvých peelingových experimentov a som veľmi pozitívne prekvapená. Je to lepšie než 99% všetkého čo kúpite v obchode. Ešte to láka aj poolizovať si prsty. ALE POZOR! Tento peeling neodporúčam papať, pretože vám z neho nič na tvár nezostane :D

Nadávkovať si ho môžete samy nasledovne :
  • 1 diel medu
  • 2 diely cukru
  • pár kvapiek citrónovej šťavy (ja som neminula ani polovicu z malého citróna)





Všetko poriadne premiešame, prípadne doladíme dávkovanie ( ak je med scukornatelý treba ho viac, alebo stačí primiešať viac citrónovej šťavy) a prelejeme do čistej nádobky. Ja som použila sklenenú, pôvodne v nej bol malý včelí med, takže sa mi na to dokonale hodila.
No a potom už hurá do kúpelne. Naniesť peeling na tvár a krúživými pohybmi ju zbaviť nečistôt a nedokonalostí. Vhodný je podľa typu pleti, tak raz, pre niekoho aj dva krát do týždňa. Ideálny aj ako darček pre kamošky :)

Robievate aj vy doma rôzne experimenty s domácou kozmetikou? Skúšali ste už nejaký domáci recept?
Dúfam že sa vám článok páčil :) budem rada ak sa prihlásite na odber.


Žiadne komentáre :