piatok 25. apríla 2014

Zelené Smoothie - extra rýchle zdravé raňajky


Ahojky :)
Dnes som si pre vás namiesto líčenia prichystala veľmi rýchli receptík na smoothie.
Určite sa tu nenájde ani jedna z vás ktorá už smoothie neochutnala alebo o ňom aspoň nepočula. Je to vlastne zdravý hustý nápoj, ktorého základ tvorí zelenina a ovocie. Pravé smoothie by malo obsahovať listovú zeleninu. Dodáva našemu organizmu potrebnú energie. Je to skvelý typ na raňajky alebo desiatu. Pri správnej kombinácií zeleniny s vhodným ovocím je tento nápoj nie len zdravou energetickou bombou ale aj ozajstná lahôdka.
Budeme potrebovať:
  • väčšiu hrsť špenátových listov
  • celý banán
  • trocha vody
  • pre tých ktorým to nestačí odporúčam pridať napríklad ovsené vločky, nejaké oriešky či ľanové semienka a podobne

1. Do pohára som vložila celý väčší banán.

2. Pridala som hrsť čerstvých špenátových listov.

3. Moja zvedavosť ma prinútila prihodiť štipku mandlí.


4. Všetko dohromady poriadne pomixujeme do hladka a pridáme trocha vody na zriedenie koktejlu. Prelejeme do skleneného pohára a môžeme si nápoj pomalými dúškami vychutnávať.

Toto je jedno z mojich najobľúbenejších zdravých mlsiek. Nie len že je to extrémne zdravé a plné energie, neuveriteľne dobre aj chutí. Kto by bol povedal že listová zelenina sa bude dať takto vychutnať. Okrem toho, príprava je naozaj rýchla, jednoduchá a nezanechá vám v kuchyni špinavý riad. Takže dnes žijeme zdravo :) cheers priatelia.

Dúfam že sa vám článok páčil :) budem rada ak sa prihlásite na odber.


Žiadne komentáre :