utorok 29. apríla 2014

Zelené smoothie so špenátom a ovocím + môj obľúbený dezert


Ahojky :)
Dnes pridávam ďalší extra rýchli recept na raňajky/desiatu/olovrant alebo len tak pre dodanie energie a chuti do dňa :) smoothie so špenátikom a sviežim ovocíčkom. A aby som vám potešila oči o niečo viac, pridávam aj moje dnešné neskoré raňajky - jahody v bielom jogurte.

Na smoothie budeme potrebovať:
  • hrsť listového špenátu
  • polovicu banánu
  • pomaranč
  • trochu mlieka

Do pohára som naukladala postupne všetky ingrediencie, najprv poriadnu hrsť špenátových listov.

 Pridala som polovicu banána, ktorý som natrhala na drobnejšie časti aby sa lepšie rozmixoval.

Na vrch ešte celý pomaranč (treba odstrániť jadierka).

Všetko poriadne rozmixujeme a pridáme ešte trocha mlieka, premixujeme a prelejeme do pohára.

Chcela som otestovať na miesto pridania vody trochu mliečka. Musím sa priznať, že som sa trochu obávala tej kombinácie mlieko - ovocie a teda nešlo mi to tak nejak do hlavy... pomaranč s mliekom mi evokoval rýchli beh na toaletu :D ale teda nič také sa nekonalo a smoothie musím pochváliť. Chuť bola skvelá, dlho to v tom pohári nevydržalo. Aj maminka sa až za ušami olizovala. 

No a aby toho nebolo málo, rozhodla som sa dnes pre rýchly dezert, ak sa to dá nazvať dezertom... Ja jednoducho milujem jahody a keďže nepatrím medzi ľudí ktorí vyhľadávajú sladké, mám rada jednoduchšie kompromisy. Jahody si jednoducho nakrájam na štvrtiny a vrstvím si ich s obyčajným nesladeným bielym jogurtom - pre mňa sú samostatným sladidlom jahody. 


Dobrú chuť :)
Dúfam že sa vám článok páčil :) budem rada ak sa prihlásite na odber.


Žiadne komentáre :