pondelok 19. mája 2014

Jednoduché jemné denné líčenie

Ahojte :)
Dnes som si pre vás prichystala veľmi jednoduché a rýchle denné líčenie, ktoré sa dá využiť naozaj na každý deň a pristane každej žene. Líčenie som zvládla za 10 minút a myslím že každá z vás ho zvládne do 20 minút. Je veľmi jemné a svieže. Ideálne na jarné slnečné dni.


Použité produkty a postup :
TVÁR  
(makeup) Catrice 18h make-up Photo Finish 020 Rosy Beige
(púder) So Matte Perfect Stay 001
(rozjasňovač) Alverde Color&Care
(lícenka) Alverde Puder Mineral Rouge 10 romantic coral

OČI 
Celé očné viečko do stratena a aj spodné viečko som naniesla Essence-Stay all day creme eyeshadow 09 (for fairies).
Do očného oblúka som jemne rozotrela hnedý očný tieň z pateltky Catrice Absolute Eye Colour 070 Mud Spencer & Coralle Hill, potom som ešte jemne dotieňovala oblúk najtmavšou farbou.
Použila som krémovú očnú linku Make-up Atelier Paris - Cake eyeliner black a na riasy som naniesla maskaru Maybelline Volum' Express The Colossal. Obočie som dokreslila pomocou Catrice Set na úpravu obočia - 10.

PERY
Na pery som s veľkou mierou naniesla lesk na pery Pupa Milano Glossy Lips - 203 Fuchsia Paillettes.


Dúfam že sa vám článok páčil :) budem rada ak sa prihlásite na odber.

Žiadne komentáre :