streda 21. mája 2014

Výrazné žlté denné líčenie - ako na to

Ahojte :)
Dnes som sa rozhodla pre výraznejšie denné líčenie. Obliekla som sa do očí bijúceho topu a tak som si povedala, že dnes je ideálna príležitosť zladiť líčenie s oblečením. Takto krásne sa mi to podarilo. 
Priznám sa že nie som veľký fanúšik takýchto farieb, no aj tak si neviem pomôcť. Výsledok sa mi proste páči.


TVÁR

Ako podklad pod make-up som použila podkladovú bázu L'Oreal Studio Secrets Magic Perfecting Base. Následne som na celú tvár naniesla make-up Catrice - Photo Finish (020 ROSY BEIGE). Pre lepšie tieňovanie tváre som na oblasť pod očami, bradu a oblasť medzi obočím so stredom čela, naniesla biely transparentný púder Alverde, zvyšok tváre som prepúdrovala púdrom od Miss Sporty - So Matte Perfect Stay (001 Light). Na zvýraznenie lícnych kostí som použila rozjasňujúce perly Alverde Coral + Care a následne som ešte periférie zvýraznila lícenkou Alverde 20 Nordic Berry.

OČI
Obočie som zvýraznila a vytvarovala svetlým tieňom na obočie zo setu na obočie od Catrice. Na celé očné viečko som naniesla podkladovú bázu pod očné tiene Zoeva. Na oči som použila paletku 168 očných tieňov z Ebay. Pod obočie som naniesla svetlý telový očný tieň. Potom som do očného oblúka do stratena naniesla svetlejšiu hnedú s nádychom do oranžova, do ktorej som neskôr zakomponovala ešte výraznejšiu tmavšiu matnú hnedú farbu. Na pohyblivé očné viečko som naniesla veľmi výraznú žltkasto-oranžovú farbu. Tú istú farbu som naniesla aj na spodné viečko. Nakoniec som oko ešte olemovala čiernou gélovou linkou od Catrice a zvýraznila som riasy známou Maybelline the Falsies Volum' Express.


PERY
Kedže som už poriadne zvýraznila oči, na pery som sa rozhodla použiť jemnejšiu "nude" farbu aby líčenie nepôsobilo rušivo. Zvolila som rúž od Essence odtieň 52 In The Nude.

Dúfam že sa vám článok páčil :) budem rada ak sa prihlásite na odber.

Žiadne komentáre :