sobota 3. mája 2014

Sme sa nudili - hororový look

Ahojte priatelia :)
Dnes sme si večer nevymysleli žiaden program, teda vlastne pôvodne som chcela zaexperimentovať s niečim poriadnym a vytvoriť poriadne bláznivé líčenie sama na sebe... No tak nejak sa to zvrhlo a dostala som "modela" na takéto bláznivé líčenie, alebo skôr maľovanie na tvár. Plnila som príkazy a požiadavky, ktoré boli požadované :D a myslím si že úlohu som splnila. Výsledok sa nám obom páčil a musím povedať že to bolo super odreagovanie na večer.
Pripájam výsledné fotografie a idem si poctivo odlíčiť jedno oko, ktoré som si predpripravila na zvieracie tématické líčenie... nevadí, bude nabudúce.
PS som rada že takéto blbosti nebavia len mňa ale že sa na ne dá aj niekto iný, dokonca úplne dobrovoľne.


Dúfam že sa vám článok páčil :) budem rada ak sa prihlásite na odber.


Žiadne komentáre :