piatok 2. mája 2014

Tajomstvo mojej kúpeľne - čo nesmie chýbať?

zdroj
zdroj
Ahojte priatelia :)
Dnes som si pre vás prichystala článok o mojej kúpeľni. Teda je to skôr taký sumár vecí, ktoré musím mať vo svojej kúpeľni, s ktorými prejdem z obyčajného domáceho wellness vo vani myšlienkami niekam úplne inam. Poďme sa teda spoločne zrelaxovať a nahliadnime do zákutia mojej kúpeľne.

Fleur de Santé - sprchový gél


Ako prvý by som spomenula sprchový gél s výťažkom z ryže a čajovníka. Nie je ako klasický sprchový gél, nepení a správa sa ako telové mlieko dokonca aj tak vyzerá (aj keď na obale je výrobok označený ako gél). Dokonale zbaví moju pokožku nečistôt a neuveriteľne jemne a nenútene vonia. Žiadny iný produkt na telo s podobnou vôňou som ešte nemala.
To že gél nepení mi zo začiatku prišlo divné, už je zvykom že pokiaľ prípravok nepení tak nečistí... no opak je pravdou a netreba hneď robiť unáhlené závery.
Tento výrobok by som si zakúpila určite aj nabudúce a určite si ho aj zoženiem po minutí :) mňa osobne oslovil.









Balea sprchový gél
Ďalej by som spomenula sprchový gél od Balea. Túto značku celkom dosť používam, aj keď nepatrí medzi tie BIO produkty. Tento sprchový gél som dostala do daru, už pred tým som naň pozerala v DMke no nekúpila som ho. Ale som za neho rada pretože neuveriteľne krásne vonia. Ani nie ako ozajstné černice, skôr ako nejaké sladké cukríky. Mňa tá vôňa proste dostala...



















No a aj farba sprchového gélu je veľmi zaujímavá. Je to taká pastelová modrá :) Mne osobne sa dokonca hodí do kúpeľne... Pozor nepapať :D


Domáce mydlo na telo
Na telo som sa naučila používať hlavne hand made výrobky s čo najmenej toxickými látkami. Vždy musím mať aspoň jedno domáce mydielko, dajú sa zohnať na internete. Skvele voňajú a hlavne, je vidieť že to nie je klasické toxické mydlo. Nedráždi moju pokožku a som si 100% istá tým, že keď vyleziem z vane alebo sprchy, pleť nebude začervenaná alebo nebodaj s nejakou nepríjemnou alergickou reakciou. Často sa mi totiž stáva, že pri použití obyčajného sprcháču či mydla z drogérie mám po tele červené fľaky.


Šampón na vlasy Alverde
Tento šampón od Alverde som ukradla mamine. Obe patríme medzi fanúšikov tejto značky. Šampón obsahuje výťažky kofeinu a vaše vlasy doslova prebudí. Pekne sviežo vonia. Čo si na šampóne všimnete ako prvé je to, že nepení... nepení takmer vôbec. Ako som spomínala už aj pri predchádzajúcom sprchovom gély, aj ja som bola zvyknutá na to, že šampón musím na vlasoch poriadne rozpeniť a tým si vlasy aj umyjem. Pripadalo mi to divné, no vlasy sú po umytí skvelé, jemné, lesklé a samozrejme aj umyté. To že šampón nepení neznamená že vlasy dokonale neumyje, je to len vec zvyku pre človeka.

Šampón na vlasy Garnier
Inak som si zadovážila šampón od Garnier, asi len preto, že je s vôňou levandule a je to jedna z mojich obľúbených vôní. Tento šampón je klasika a samozrejme aj pení. Uprednostňujem síce iné výrobky, ale aj takéto kúsky sa u nás využijú (hlavne v prechodnom období ak sa mi minie môj obľúbený výrobok a ešte som si nestihla kúpiť nový). A musím uznať, že celkom pekne vonia, aj keď nie čisto levanduľou.


Gogo prípravky od Kallos


Mimochodom, musím spomenúť aj tieto výrobky od Kallos. Kúpila som ich na Interbeauty v Bratislave. Mali viacero výrobkov. Zadovážila som si sprchový gél, telové mlieko a vlasový kondicionér. Nie je to extra kvalitná kozmetika ako som neskôr zistila, ale bola za neskutočné ceny. Balenia stáli po 69-89 centov. No a nekúp to za takú cenu aspoň pre otestovanie. V dnešnej dobe za túto cenu človek neposedí ani na káve... Priznám sa ale že inak by som si ich nekúpila.


Kúpeľné mlieka a soľ

Na mliečka do kúpeľa som natrafila až nie tak dávno. Sem tam som používala soľ do kúpeľa, potom som objavila šumivé bomby alebo muffinky do kúpeľa. Dnes ale bez jednej z týchto vecičiek neprežijem. Musím ich mať niekoľko a vždy si rada vyberám vône byliniek podľa aktuálnej nálady. Niekedy siahnem po upokojivej jemnej vôni, inokedy zvolím niečo svieže na prebudenie. Milujem domáce kúpele a tieto voňavé mňamky vás do kúpeľov dostanú.


Sviečky
Milujem sviečky... V kúpeľni nikdy nesmú chýbať. Vytvárajú krásne prostredie, nie len že zastávajú funkciu dekorácií, pri zhasnutí svetiel a zapálení niekoľkých sviečok si užijete skvelú príjemnú atmosféru kúpeľa. Takto sa dá vo vani naozaj skvelo využiť čas na relaxovanie. Myslím, že každý z vás by to mal vyskúšať. Ja som maniačka na kúpu sviečok alebo olejčekov a čajových sviečok do vonných lámp. Tak nejako sa to stalo už asi tradíciou, takže nové sviečky slúžia vždy ako dekorácia a tie staršie sa pália. Najradšej mám vonné sviečky. Samozrejme čím dlhšie vydržia, tým lepšie.














Dúfam že sa vám článok páčil :) budem rada ak sa prihlásite na odber.













Žiadne komentáre :