utorok 27. mája 2014

Večerné fialovo-ružové líčenie

Ahojte :)
Dnes som si pre zmenu po toľkých denných líčeniach pre vás prichystala večerné líčenie. Neviem prečo, ale v poslednej dobe to boli samé prírodné a zemité farby, hlavne teplé odtiene. Takže dnes pre zmenu úplný opak. Pri večernom líčení samozrejme nemohla chýbať výrazná čierna linka a aj zvýraznené pery a nie len oči. Líčenie je vhodné skôr na nejakú príležitosť, je naozaj výrazné a viditeľné aj z diaľky a pri umelom osvetlení. 

TVÁR
Ako podklad pod make-up som použila podkladovú bázu L'Oreal Studio Secrets Magic Perfecting Base. Následne som na celú tvár naniesla make-up Catrice - Photo Finish (020 ROSY BEIGE). Tvár som prepúdrovala transparentným púdrom Alverde. Na zvýraznenie lícnych kostí som použila rozjasňujúce perly Alverde Coral + Care a následne som ešte periférie zvýraznila lícenkou Alverde 20 Nordic Berry.

OČI
Obočie som zvýraznila a vytvarovala svetlým tieňom na obočie zo setu na obočie od Catrice. Ako podklad som použila podkladovú bázu pod očné tiene Zoeva a do vnútorného kútika oka a pod obočie som naniesla bielu kajalovú ceruzku Catrice, ktorú som rozotrela prstom. Do vnútorného kútika oka a pod obočie som naniesla biely očnú tieň, potom som pohyblivé viečko začala vypĺňať najprv ružovou a smerom von som pridávala fialovú, spodné viečko som ešte trochu zosvetlila ružovým tieňom. Do očného oblúka som naniesla čierny očný tieň, ktorý som zapracovala čo najviac do stratena. Olemovala som oko čiernou krémovou linkou od Make-up Atelier Paris a čiernu linku som naniesla aj do vnútornej strany spodného viečka. Na vylepšenie celkového dojmu som ešte pridala trošku pigmentu od Essence (12 miss piggy's lollipop) k spodnej strane očnej linkey - s použitím navlhčeného štetca vznikol veľmi zaujímavý efekt.
Nakoniec som zvýraznila riasy známou Maybelline the Falsies Volum' Express.


PERY
Na pery som použila produkty od Cartice, a to kontúrku - Precision Lip Liner ( 060 Very Berry ) a rúž na pery Ultimate Shine Gel Colour ( 080 Russian Violette )


Žiadne komentáre :