piatok 20. júna 2014

Kuracie burito


Ahojte priatelia :) 
Dnes som si pre vás pripravila jeden rýchli ale zato veľmi chutný receptík napríklad na tento víkend. Presnejšie ide o tortilky plnené kuracinkou a zeleninovou oblohou.
Budeme potrebovať :
- tortily
- kuracie prsia
- kukuricu
- šampiňóny
- červenú papriku
- čerstvý šalát či rukolu
- mozzarellu
- cibuľka
Ako prvé si nakrájame kuracie prsia na medailóniky dlhé tak 3-5 cm, podľa veľkostí tortíl, aby sa nám pri plnení pomestili. Trocha ich prisolíme, no ja som ich vôbec nekorenila. Na panvici som roztopila trocha masla a prihodila som na drobno nasekanú cibuľku, potom som pridala kuracie medailóny a nechala som ich opiecť z oboch strán. Nakoniec som pridala šampiňóny a kukuricu, nechala som ešte chvíľku podusiť.
Medzi tým som si nakrájala na menšie kúsky červenú papriku a šalát som natrhala na drobnejšie kusy.

A ideme plniť tortilky. Tie som si pred naplnením zohriala na pár sekúnd v mikrovlnke, tak sa s nimi lepšie pracuje a pri ohýbaní sa nelámu. Navrstvila som na seba ľadový šalát, kuracie prsia so zmesou kukurice a šampiňónov a pridala som nakrájanú papriku. Na záver som ešte prihodila nastrúhanú mozzarellu. Nepridávala som žiaden dresing, myslím si že to ani nie je potrebné.



Spodok tortíl som previazala servítkou aby sa lepšie držala. Celá príprava mi trvala asi 45 minút, aj to väčšina času bola venovaná mäsko. Inak to už ide samo. Pripomínam, že je dobré si tortilu pred naplnením zohriať, aby sa pri skladaní nepolámala a tak zabránite tomu aby z nej náplň vypadla. Táto mňamka perfektne zapasuje do ruky. Želám dobrú chuť :)

Dúfam že sa vám článok páčil :) budem rada ak sa prihlásite na odber.

Žiadne komentáre :