streda 25. júna 2014

Naj linka od Rimmel

Ahojte priatelia 
Keďže som nastúpila nedávno do novej práce, trošku to tu zanedbávam. No musíte ma pochopiť, strávim tu naozaj celý deň a domov sa chodím len vyspať. Jednoducho nestíham. Líčenia, väčšie recenzie a  všetko tématické plánované som musela odložiť bokom. No predsa som si na jeden kratší článok našla chvíľku času.

Už nejaký čas som obliekala v DM gélovú linku od Rimmelu. Videla som na ňu veľa kladných hodnotení, čítala som veľa recenzií, no hlavne ma oslovila priamo v predajni jej skvelou konzistenciou. Priznám sa je to 100 a 1 v porovnaní s gélovou linkou od Essence ktorá s gélom nemá nič spločné. Inak využívam krémovú linku od Make-Up Atelier Paris. Som s ňou spokojná, no riedi sa vodou a nie vždy sa mi to chce. Okrem toho, ja linku využívam na každý deň a veľmi sa to u mňa mína, takže jedna na vyše ma nezabije.

No a tak som neodolala a milú linku mám už doma, a nie len tam ale aj na očkách :D Musím uznať že je naozaj perfektná, úžasná a takmer dokonalá. Vlastne možno aj dokonalá, lepšiu gélovú linku som nemala.




Linka je v malom a praktickom obale, zmestí sa takmer všade. Na vrchnáku sa vyníma strieborná korunka. 

Na prvý dojem pôsobí linka tvrdo, nič extra, ako by bola uschnutá. Teda aspoň ja som mala taký dojem. V porovnaní s roztatlaným testerom v drogérií som si vravela, že to snáď ani nie je ona a trochu som sa aj zľakla, pretože nemám dobré skúsenosti s gélovými linkami. No pri prvom dotyku štetca s linkou sa všetky moje obavy rozplynuli.

K linke je pribalený aj štetec, pôvodne som si myslela že mi bude na dve veci a že je príliš hrubý. No opak je pravdou, pracuje sa mi s ním veľmi dobre.

Tu je pekne vidieť ako to funguje, či už jemná tenká alebo hrubá výrazná linka. So štetcom sa dá pracovať naozaj ľahko.

S linkou som veľmi spokojná, nanáša sa veľmi jednoducho a nerobí žiadne nerovnosti ako hrbolčeky a podobne. Veľmi dlho na oku vydrží a nerozmazáva sa. Nehrozia žiadne otlačky na oku, celkovo sa zmýva z oka pomerne ťažko. Testovala som ju v práci, vydržala mi na oku celý čas a nezmizlo z nej vôbec nič - podotýkam že v robote trávim približne 13 - 14 hodín denne. Okrem toho je linka vodeodolná, čo mne úplne vyhovuje keďže nosím kontaktné šošovky. Môžem ju všetkým vrelo odporučiť. Jediný problém pre niektoré dievčatá by bolo jedine to, že nie sú zvyknuté na typ takejto linky a prácu so štetcom. No to sa dá rýchlo zmeniť, určite nebudete ľutovať

Žiadne komentáre :