piatok 27. júna 2014

New in a mini recenzia


Ahojky ahojky všetci :) 
Dnes som si pre vás prichystala takú menšiu recenziu až na dva produkty ktoré som začala nedávno používať a zaradila som ich do mojej každodennej starostlivosti o pleť.
Môj život sa za dobu posledných mesiacov o dosť zmenil, presťahovala som sa k môjmu novému priateľovi a pomaly sa udomácňujem. Postupne si k nemu nosím všetku kozmetiku, a už ju vlastne ani nemám kam dávať. No stihla som si pre vás cvaknúť aspoň moju poličku s kozmetikou na pleť, telo a vlasy, ktoré používam takmer denne. Skrývajú sa tu produkty na odlíčenie pleti, pár super bio výrobkov použiteľných na pleť, vlasy alebo celé telo, olejčeky na tvár a vlasy po umytí a podobne.  

No ale poďme sa povenovať dvom spomínaným produktom.



Takže začneme pleťovým mliečkom. Presnejšie sa jedná o čistiace pleťové mlieko Fyto Visage s čajovníkovým olejom. Je určené pre zmiešanú a mastnú pleť. Ja som si ho vybrala z dôvodu výrazného mastnenia mojej T-zóny.
V popise sa píše
Pleťové mlieko dôkladne a šetrne odstráni všetky nečistoty  a mejkap z pokožky tváre.
Svojím jemným zložením je určené na každodennú starostlivosť o zmiešanú až mastnú a aknóznu pleť. Austrálsky čajovník má výrazne antibakteriálne a protizápalové účinky. Výťažok z hamamelu sťahuje vyčistené póry a zmierni zápalové procesy.
Vitamín E  zvyšuje elasticitu pleti, podporuje obnovu buniek a prekrvenie pleti. 
Moje postrehy
Mliečko mi veľmi zapasovalo svojou vôňou, milujem čajovník. Používam ho každý deň už asi dva týždne a zatiaľ som na pokožke nemala ani jednu jedinú vyrážku, veľmi dobre čistí pleť a zanecháva ju príjemnú na dotyk a voňavú. Nedráždi pokožku a dokonca som nemala problém ani pri odličovaní očí - nie len že neštípali, mliečko sa veľmi dobre popasovalo aj s vodeodolnými produktami. Nemám sa na čo sťažovať, tomuto mliečku dávam palec hore. 

No a pokračujeme micelárnou vodou od Lirene 3v1.
V popise sa píše
Micelárna voda je nová, skvelá voľbou pre každý  typ pleti, dokonca aj  pre citlivú pokožku.  Formula výrobku  založená na micelách je mimoriadne jemná, nevysušuje a nedráždi, zároveň dôkladne čistí pokožku. Lirene Micelárna voda 3 v 1 kombinuje vlastnosti 3 klasických produktov – odličovacej  vody, výrobku čistiaceho pleť a hydratačného a osviežujúceho pleťového tonika, z nej tvorí  skvelú vodu  pre aktívnych ľudí, ktorí  nemajú mnoho času  a hľadajú  kompaktné riešenie.
Pomocou jedného  produktu  môžete ľahko vykonať až   3 stupne čistiacej starostlivosti:
 1. Očistenie tváre a očí
2. Odlíčenie make upu
3. Hydratovať tonikom
Moje postehy
Musím sa priznať, že pre touto som skúšala len jednu micelárnu vodu a to od Biodermy. Lerene zaujímavo vonia. Jej vôňa mi však nijak nelichotí ale zasa na druhej strane ani neprekáža, ale sama by som si takú vôňu asi nevybrala. V podstate čistí pleť dobre a nedráždi ani oči, no nič čo je 2v1 alebo 3v1 nie je také účinné, teda aspoň ja mám také skúsenosti. Na druhej strane je to skvelá voľba pre rýchle odlíčenie ak človek nestíha použiť pleťové mlieko a následne tonikum. Ja som ale skôr za tú dlhšiu voľbu ak si nájde človek aspoň dve minútky času. Čo môžem ale tejto vode vytknúť je asi to, že na vodeodolné produkty proste nestačí, a to mne ako nositelke vodeodolnej linky a riasenky dosť komplikuje odličovaciu rutinu. Skôr by som ho zaradila na odličovanie na teplé letné dni, keď sa len prepúdrujem a takmer sa nelíčim.

Dúfam že sa vám článok páčil (: budem rada ak sa prihlásite na odber.

Žiadne komentáre :