štvrtok 4. septembra 2014

Nová extravagancia

Ahojte dievčatá :)
Tak dnes sa hlásim, stále žijem, mám toho len strašne veľa a naozaj nekonečné množstvo času trávim v práci (keby som bola aspoň nechutne bohatá, ale nie som a v najbližšej dobe, ak sa nestane zázrak ani nebudem). Okrem toho ma s priateľom čaká sťahovanie, takže čas svojho osobného voľna budem investovať zasa do iných vecí. No čím skôr to chcem mať už za sebou a venovať sa opäť trochu viac kozmetike, líčeniu, recenziám a celkovo písaniu článkov.

Kúsok času som si naprie tomu ukradla, nemohla som už len tak nečinne pozerať na ten preplnený kozmetický kufrík, stojí tam tak smutne a osamotene. Jednoducho som schytila všetky tie vecičky a dala sa do toho. No a čo by som bola za blogerku keby z toho nakoniec nič nebolo? Jasné že sa s vami podelím :D tu je už výsledok. Keďže som sa dlho v líčení nevybláznila, musela som to napraviť a preto som vytvorila ďalšie extravagantné líčenie. Čo poviete? Myslím že som sa celkom pekne vyhrala a ešte som nevyšla ani z cviku :)



Dúfam že sa vám článok páčil a že sa prihlásite na odber môjho blogu :)

Žiadne komentáre :