streda 30. júla 2014

Makeup Revolution Amazing Lipstick


Ahojte priatelia :D
Dnes som sa rozhodla pochváliť sa novou zbierkou rúžov na pery. Objednala som si ich pred nedávnom v internetovom obchode krasotika.sk. V tomto E-shope som objednávala už niekoľko krát a budem určite aj do budúcna. Majú skvelý sortiment za rozumnú cenu, hlavne sa mi páči, že tu zoženiete veľa zaujímavý a iných kúskov, ktoré inde nezohnať.
Zásielka prišla veľmi rýchlo, ako malú pozornosť mi pribalili ešte niekoľko cukríkov :) no ale poďme už rozbaľovať a testovať.




Farbičky milujem, no a tu je ich teda poriadne veľa :) presnejšie 9 rôznych bláznivých odtieňov. Fotky trochu skreslujú, samotné rúže boli fotené bez blesku, no aplikované na perách sú už fotené s bleskom. Musím povedať, že ma dosť zaskočilo to, že každý rúž má inú konzistenciu, niektoré sa rozotierajú na perách perfektne no napr NUDE bol suchý a matný a vôbec nehydratoval... dosť ťažko sa tým pádom na pery aj nanášal. Pod rúže som nepoužila žiadnu podkladovú bázu, no niektoré ma svojím krytím naozaj v dobrom prekvapili.

Amazing Lipstick Nude

 Amazing Lipstick Sweetheart

 Amazing Lipstick Flashing

 Amazing Scandalous Lipstic Felony

 Amazing Scandalous Lipstic Depraved

 Amazing Lipstick Crime

 Amazing Scandalous Lipstic Immoral

 Amazing Lipstick Luscious

 Amazing Lipstick Vice

Chcela som vyskúšať všetky, vôbec to neľutujem. cena jedného rúžu bola 2,10 eur čo nie je zas taká suma. Takéto odtiene by ste ale inde jednoducho nezohnali, a ja ich na svoje bláznivé kreácie určite využijem. 


Dúfam že sa vám článok páčil :) budem rada ak sa prihlásite na odber.

Žiadne komentáre :