piatok 25. júla 2014

Uhorkovo-limetová osviežujúca limonáda

zdroj
Ahojte priatelia :) dnes som sa rozhodla podeliť sa s vami ešte o jeden osviežujúci a veľmi chutný nápoj. Domáce limonády sú lahodné a chutné a na tieto horúce letné dni sú ako stvorené. Okrem toho, sú podľa mňa zdravšie ako nejaké presladené toxické farebné vody, ktoré sa rozliehajú po celej dĺžke regálov nákupných domov. Takto si doma namiešate ľahko a rýchlo pochúťku podľa seba, stačí trochu kreativity.
Ja som si v týchto dňoch zvolila tri základné ingrediencie a to uhorku, citrón a limetku. A môže sa začať.

Na dva litre limonády budeme potrebovať:
1 citrón
1 limetka
polovica uhorky
trstinový cukor


Postup:
Uhorku si nakrájame na jemné plátky. Limetku som povalkala v rukách aby sa z nej viac uvoľnila šťava, rozkrájala a vhodila do džbánu spolu s nakrájanou uhorkou. Nakoniec som pridala šťavu z citróna a niekoľko lyžíc cukru (každý podľa svojej chuti). No a už stačí len pridať vodu a poriadne premiešať. Limonáda je hotová behom 3 minút. Je skvelá keď je poriadne vychladená alebo s ľadom.



Limonáda je veľmi osviežujúca, nikdy by som nebola povedala, že hlavnou zložkou nápoja bude nejaká uhorka :D no ako som sa dočítala, je skvelá na celý rad vecí, napríklad na podporu a zdravý rast vlasov. Dá sa z nej vyrobiť aj domáci energetický nápoj, pretože obsahuje vitamíny A, B aj C, vďaka ktorým posilníte imunitu a dodáte telu energiu. No a v neposlednom rade, napomáha vyplavovať z tela toxíny. Dokonca som sa dočítala, že ak si plátok uhorky na minútu pritlačíte jazykom na podnebie, zabijete tak nepríjemné baktérie, ktoré nám spôsobujú nepríjemný dych (takže svieži dych po limonáde zaručený) :D Tak čo? Poputuje aj do vašej domácej limonády uhorka?

Dúfam, že sa vám článok páčil :) budem rada ak sa prihlásite na odber.


Žiadne komentáre :