streda 22. októbra 2014

Gél lak? Čo a ako...

Ahojte priatelia :)
Dnes som si pre vás prichystala takú mini recenziu aj s návodom na už celkom dobre známy gél lak na nechty, ktorý nahrádza klasické lakovanie nechtov a sľubuje dokonalú manikúru až počas 2 týždňov. Ja ako správna maniačka na všetko dekoratívne som sa taktiež rozhodla túto vecičku vysúšať.

Čo gél lak sľubuje? 
Gél lak v sebe spája tie najlepšie vlastnosti UV gélu a laku na nechty. Nanáša sa rýchlo a jednoducho ako lak na nechty a vydrží na nechtoch bez poškodenia až 2-3 týždne! Bezpečné odstránenie bez poškodenia prírodných nechtov pomocou acetónu.  Hlavné výhody tejto metódy sú trvácnosť, dokonalé prekrytie a gél lak nestráca lesk. Ideálne riešenie pre dámy, ktoré potrebujú permanentnú manikúru na vlastných nechtoch.

Postup:

1. Nechty upravíme do požadovaného tvaru, zmatníme pomocou zmatňujúceho bloku a pretrieme cleanerom aby sme sa zbavili mastnôt , nečistôt a prachu na nechte. Následne na necht nanesieme roztok primer, aby sme zlepšili priľnavosť gél laku (ten môj farebný necht si nevšímajte prosím :D mala som pred tým farebný gél a môj nechtík bol prebrúsený takže som sa zvyšku farebného gélu na jednom nechtne nevedela zbaviť, inak by som prišla o nechtík).

2. Nanesieme podkladový gél lak v tenkej vrstve, dávame pozor aby nezatiekol ku kožičke. Necháme vytvrdiť v UV lampe po dobu 2-3min (podľa typu gélu). Po vytvrdení vznikne lepkavá vrstva, ktorú nezotierame.


3. Následne v tenkej vrstve nanesieme požadovaný farebný gél lak a taktiež ho necháme vytvrdiť v UV lampe na 2-3 minúty ( po vytvrdení vznikne lepkavá vrstva, ktorú nezotierame ). Opakujeme aj 2-3 rát podľa potreby aby bola krycia funkcia taká akú chceme.

4. Na záver ešte pretrieme nechty v tenkej vrstve záverečnou fázou gél laku a necháme vytvrdiť v UV lampe na 2-3 minúty. Výpotok z tejto poslednej vrstvy zotrieme cleanerom. Nechty a kožičku ešte ošetríme nechtovým olejčekom.


No a tu už máme konečný efekt gél laku. Musím povedať že som s ním bola spokojná ale aj tak uprednostňujem klasický gél. Gél lak síce vydrží dlhšie ako klasický lak, a dá sa krásne využiť v pohodlí domova, pre mňa ostane gél proste jednotkou. Nemýlte si gél lak s gélom, gél lak nie je taký tvrdý a nespevní vaše nechty tak dokonale, je vhodný skôr pre pevnejšie a zdravšie nechty ako pre tie ktoré sa lámu a ohýbajú. Gél lak sa taktiež veľmi ľahko z nechtov odstraňuje. Stačí keď si na vatový tampón nanesiete do acetónu, alebo lanolínového odstraňovača a zaistíte fóliou, necháte pôsobiť 3 minúty a potom vrstvu ľahko odstránite pomocou pomarančového drievka na zatláčanie kožičky. Netreba tak nič pilovať a nepoškodíte si teda tak vôbec svoje prírodné nechty čo je super.




Musím povedať že nechty mi vydržali aj tie dva týždne, niekedy viac, niekedy menej. Určite je to dobrá voľba a šetrí čas oproti klasickému lakovaniu nechtov. Už sú na trhu aj nové formy týchto gél lakov, ktoré nepotrebujú podkladovú vrstvu či primer.
Už ste skúšali gél lak? Aké sú vaše skúsenosti? Alebo zostávate verná klasickým lakom na nechty prípadne gélu či akrylu?

Dúfam že sa vám článok páčil :) budem veľmi rada ak sa prihlásite na odber môjho blogu.

Žiadne komentáre :