štvrtok 9. októbra 2014

Nové bývanie

Ahojte priatelia :)
Dlho som sa tu neukázala, ja viem ja viem... Ale mala som na to vážny dôvod. Pred časom sme sa sťahovali, prehlasovali sme si teda aj adresu kvôli internetu.. no a ten nám prišli zapojiť až dnes :D takže sme si užili mesiac bez pripojenia (okrem obmedzeného dátového balíčka v telefóne). Takto si niektoré spoločnosti vážia svojich klientov...

No ale nechajme túto tému na inokedy, dnes už naozaj nemám náladu na negatívne veci. Rozhodla som sa preto podeliť sa s vami o náš nový podnájom hneď pri centre mesta. Chcem sa možno trošku pochváliť že už mám svoju vlastnú domácnosť aj keď je to iba podnájom a asi si chcem pripomenúť, že nie všetko čo sa okolo mňa deje je negatívne a zlé.

Sťahovali sme sa aj s priateľom takmer pred mesiacom, je to prekrásny trojizbový bytík hneď pri centre nášho mesta. Bolo ťažké zohnať normálny podnájom za dobrú cenu v normálnom stave a vyhovujúci našim požiadavkám. po dlhom pátraní sa to ale podarilo. 

Mám vlastnú kuchyňu kde neustále pribúda niečo nové, či už sťahujem niečo moje vlastné od rodičov, alebo mi prinesie niekto pozornosť do domácnosti. Kuchyňa je už úplne funkčná, varím v nej veľmi rada a často. Ešte ma čaká nejaký ten koláčik a bude to už komplet MOJA kuchyňa :D som tiež hrdou majiteľkou umývačky riadu, ktorá mi veľmi uľahčuje život. Ten kto vymyslel umývačku riadu bol fakt macher... Momentálne nemáme jedálenský stôl, no vystačíme si s jedálenským kútikom ktorý predeľuje kuchyňu a obývačku a podľa mňa je super. 


V obývačke už netrávim toľko času ako v starom byte. Teda v starom byte sme 99,9% času trávili v obývačke :D ostatné miestnosti boli tak nejak depresívne. pri obývaciu stenu pribudlo ešte škrabadlo a čakáme na nový počítačový stolík aby bola aj táto izba kompletne zariadená. Vitrínky som tiež ešte doplnila novými pohármi na víno, šampanské a rovno som prihodila aj panáky na niečo ostrejšie keď sa malo kolaudovať. Gauč ostal pôvodný (zatiaľ) aj keď som ho chcela nechať prečalúniť, zaskočilo ma že by to bolo možno aj drahšie ako kúpa nového... takže sa s ním asi budeme musieť rozlúčiť. 


No a čo by to bolo za hniezdočko bez poriadne veľkej postele? Tak tu ju máte, moja nová láska. Spáva sa mi na nej senzačne. Dokonca mám k nej celý komplet - nočné stolíky, veľkú zrkadlovú skriňu a aj rohovú komodu. Už mi chýba naozaj len zopár detailov na doladenie a budem úplne spokojná. Chýba mi tam ešte jedna poriadna komoda na spodnú bielizeň. Pripájam aj fotky ovečiek ktoré sa pomaly ale isto zabývajú v tento izbe. Viac som ich zatiaľ ale nepresťahovala, nepomestili by sa.


Ani na mačičky sme nezabudli, majú svoju vlastnú jedáleň na chodbe (kúpila som im už aj nové misky ktoré však ešte nie sú na fotke) a v špajze, ktorá je prerobená na šatník (ááááááno mám šatník, teda vlastne, kto potrebuje šatník, keď si z neho môže urobiť mega botník na všetky tie sandálky, lodičky, kotníčky a čižmičy?) majú svoj vlastný kútik s WC :D takže majú dostatok svojho vlastného priestoru a majetku. Sú omnoho spokojnejšie.


Na záver už len dodám, že detskú izbu si pomalinky usporadúvam ako svoju vlastnú beauty izbičku a tak som ju nechcela ešte nafotiť, nechajte sa prekvapiť, dúfam že bude už čoskoro hotová. Budem mať vlastný raj kam sa pomestia všetky tie moje šminky, laky na nechty, ale aj miestečko kde si budem môcť spraviť vlásky, či urobiť nejaké to líčenie na blog a podobne. Tiež to môže byť super zašívareň pred okolitým svetom, čo myslíte? :D

Dúfam že sa vám článok páčil a budem rada ak sa prihlásite na odber blogu :)

Žiadne komentáre :