streda 19. novembra 2014

Christmas wishlist

Ahojte :P
Pre dnes som sa rozhodla pre iný typ článku, článok pre môj vlastný osoh, budem trochu sebecká... ale... mám na to dobrý dôvod. Ako ste iste všetci postrehli, blíži sa nám čas zimných sviatkov. Televízia je preplnená vianočnými reklamami, všade po meste sa už chystá vianočná výzdoba, obchody sú plné gýčových sobov a Santov... No proste hrôza... a to nás čaká ešte celý mesiac kým sa týchto sviatkov dočkáme.
Aj tak som sa rozhodla podvoliť sa a spustiť sa po tejto šialenej vlne... Pripravila som si zoznam čo by ma určite pod stromčekom potešilo. Prečo? Lebo už som zvyknutá že chlapi nevedia čo žena chce a naozaj netúžim zasa pod stromčekom nájsť len to čo si pripravím sama. O tom predsa nie sú Vianoce. Tento rok bude iný, tento rok chcem variť, piecť, vychutnávať a nasávať tú rodinnú a pohodovú atmosféru, a chcem si nájsť pod vianočným stromčekom ozajstný darček - prekvapenie. Aspoň maličkosť. Môj wishlist je poistka pre výhovorky typu "Ja neviem čo" a podobne, pridávam ho už teraz aby mal môj chlap dostatočné množstvo času.



  1. UV gély - keďže ma zas prepadla nechtíková mánia, potešia ma momentálne nové farby do zbierky gélových produktov na nechty. No nie som si istá či by toto zvládol vybrať sám chlap, no budiš. Nápad tu je, a brániť sa nebudem.
  2. Marry me - táto vôňa ma oslovila a už dlhšie som po nej pokukovala. Teraz je ten praví čas si nejakú obstarať, všetky som už spotrebovala. Potešila by ma ale aj Moschino Funny alebo I love love, alebo napríklad aj Versace bright crystal. To sa jednoducho nedá pokaziť.
  3. Ovce - akákoľvek ovca, či už plyšová, plastová, sklenená či kovová, na deke, vankúši, rohožke... Kdekoľvek... Jednoducho ovce milujem a brala by som aj živú :D
  4. Sims 4 - ani neviem kedy vyšiel. Ale chcem ho a budem ho mať. Kúsok vo mne je a navždy aj bude malé hravé dieťa, ktoré sa chce hrať. Táto hra ma bavila pretože som mala možnosť vytvárať niečo presne podľa seba a verím že štvrté pokračovanie je ešte lepšie.
  5. Štetce - nie je ich nikdy dosť. Mám síce doma dve sady plus nejaké jednotlivé štetce, nedávno som sa zbavila obrovskej sady štetcov ktorú som dlhšie nepoužila no aj tak mi stále chýbajú niektoré tvary štetcov. Najviac by som si priala štetce od Zoeva, no nie sme na tom teraz finančne tak aby som si mohla dopriať presne to čo chcem. No aspoň pár kúskov by sme si dovoliť určite mohli, pre doplnenie mojej zbierky.
  6. Korektory a lícenky - nedávno som sa zbavila aj staršej sady korektorov a niekoľkých líceniek, preto potrebujem doplniť nutne svoje zásoby. Myslím že toto dokáže objednať z Číny naozaj každý a stačia mi aj takéto tuhé korektory za pár eur doplnené o pár odtieňov líceniek. Je to dôležitá súčasť kontúrovania tváre ktoré veľmi často využívam.
  7. Slipknot - ako to že ešte nemám nový album? Tak šup šup... Naozaj ho potrebujem. Staré albumy my môj drahý otecko zabudol v krčme takže som prišla o všetky albumy Slipknot a Korn a o niekoľko albumov System of a down... Zadus sa ty hnusák ktorý si si ich prisvojil a dúfam že ťa raz črepy z tých CD-čiek aspoň prizabijú a budeš si ich dlho vyberať zo svojho ohyzdného tela.
  8. Prsteň - nevravím že snubák, ale nejaký pekný, ale že naozaj pekný prstienok, ozdoba pre moje krááásne ručičky, prstíky ozdobené peknými nechtíkmi, no už len ten prstienok mi chýba. Náramky alebo retiazky, prívesky a náhrdelníky nenosím, sú mi zbytočné... Tak preto prstienok.
To by bolo asi tak všetko, vlastne keď sa tak zamyslím, mám asi všetko. Potrebujem síce ešte zopár drobností do domácnosti, ale to sa všetko postupne nazbiera. Mám krásne bývanie, veľa miesta, sme zdravý, obaja máme prácu a príjem a máme sa dobre. Dúfam, že tieto Vianoce budú tie najkrajšie a že ich prežijem bez ujmi na zdraví, v pokoji a s pohodovou náladou. No a teraz už nechávam celý mesiac Vianoce na pokoji, ešte je na ne času dosť.


Žiadne komentáre :