utorok 18. novembra 2014

Geláčiky nováčiky

Ahojky priatelia :)
Dnes som sa rozhodla podeliť sa s vami o zopár mojich výtvorov. Nedávno som sa zasa začala venovať úprave nechtíkov a modelácií gélových nechtov. Pre tých som nechtíky robievala pravidelne, no je to piplačka a po čase ma to prešlo. Teraz som sa do toho ta nejak na novo vložila, ani neviem prečo, proste ma to chytilo. No nechtíky robím vlastne len sebe a najbližším (mamine, starej a podobne). Nemala by som ani čas na tvorbu viacej nechtíkov, myslím že je to tato fajn, zabavkám sa a trošku si aj pripomeniem, čo som v živote chcela robiť a obnovím si svoje znalosti.
Na mojej tvorbe sa odzrkadľuje aj moja posadnutosť mačkami ako môžete vidieť. Pridávam moje prvé tri kreácie po rokoch netvorenia... myslím že to nie je také hrozné... no dúfam že to bude lepšie.
prvé nechtíky - s mačičkami samozrejme
druhé nechtíky - ovládla som sa a mačky som vynechala
tretie (terajšie) nechtíky - mačky sa vracajú na scénu
Nosí niektorá z vás gélové alebo acrylové nechty? Alebo preferujete prirodzenosť nadovšetko? Ja som zaťažená asi na čokoľvek, doma mám toľko lakov na nechty že teraz naozaj neviem, čo s nimi urobím, nepotrebujem ich. No na druhej strane, stále mám nutkanie si ich kupovať... asi som už blázon. Gélové nechty mám robené momentálne tak, že gél mám potiahnutý cez svoje prirodzené nechty, použila som bio gél na spevnenie nechtov takže sa o svoje vlastné nechty nebojím. Aj tak sa mi v poslednej dobe nehorázne lámali a štiepili. Takto som to vyriešila a zatiaľ som spokojná a plánujem v tomto riešení aj dlhodobo pokračovať. A čo vy?


Žiadne komentáre :