utorok 4. novembra 2014

With and Without...

Ahojte :)
Dnes som sa rozhodla pre trošku iný článok/nečlánok. Už xy krát som videla u blogeriek ich odvážne fotky bez make-upu a vždy som si v kútiku duše hovorila "och môj bože, tá má ale odvahu vycapiť sa na net pred toľkých ľudí bez omietky". Poviem vám, vždy som chcela nabrať toľko odvahy... vždy som si vravela raz aj ja... No a dnes je ten deň...

Tak nejak sa stalo to, že som mala zrejme až príliš dobrý deň alebo skôr lepšie obdobie a aj na mojej pleti sa to celé odrazilo. Bola takmer bez vyrážok, farba celkom zjednotená a svieža. Nepotrebovala nič skrývať ani upravovať. Samú ma to prekvapilo, pretože vo väčšine času to je presne naopak. Takúto pleť by som brala 365 dní v roku, obmedzila by som aj nanášanie make-upu (zväčša používam make-up ktorý kryje viac a BB či CC krémy ktoré takmer nekryjú neznášam).
Ako iste viete, som milovníčkou výrazného líčenia, často rada experimentujem, milujem výrazné riasy, kontúrovanie tváre a netradičné použitia rôznych farieb. Takže si viete predstaviť ako sa líčim niekedy aj na bežný deň... No dnes predsa... tu máte moje dve fotografie. Odvážili by ste sa aj vy? 

Fotka bez make-upu, pleť je ošetrená micelárnou vodou a denným krémom. Takto nejak vyzerám pred tým, ako sa začnem líčiť.

 Fotka po nanesení make-upu, púdru, úprave obočia a zvýraznení očí a nanesení lesku na pery na bežný deň.

Pre porovnanie ešte jedna takto. Sľubujem ale že už vás žiadnou podobnou fotografiou týrať nebudem a po pár dňoch asi oľutujem že som to sem vôbec nahodila (nenalíčená nechodím ani smeti vyhodiť), no treba si trochu spestriť deň a urobiť si srandu možno aj sama zo seba, aj keď si myslím že tu nevyzerám až tak zle (a utešujú ma fotky niektorých blogeriek so strašnou pleťou na fotkách bez makeupu).  No a myslím že na týchto fotkách je aj perfektne vidieť, čo spraví aj málo šminiek, a stane sa z vás človek.

Dúfam že som vás článkom trochu pobavila a že sa vám páčil :) budem veľmi rada ak sa prihlásite na odber môjho blogu. Krásny deň vám želám.

Žiadne komentáre :