piatok 9. januára 2015

Ako mi Dandelijon na tvári úsmev vyčarila

Ahojte.
Už dávnejšie som sa stala víťazkou na jednom z mojich najobľúbenejších blogov, vyhrala som nenormálne krásne cely, plno voňavej skvelej kozmetiky. Viem viem, už je to trocha dávnejšie, no bola som dosť nečinná, trochu sa za to hanbím. Ale poďme k téme....
Balíček prišiel skvelo zabalený, to prevedenie s prírodnými materiálmi a kopou malých detailov ma proste dostalo. Najkrajší balíček aký som kedy dostala... Úprimne? Aj keby v ňom bolo zabalené koňské lajno, strašne by som sa z neho tešila :D Naozaj. No veď posúdiť môžete sami.

Detail pečiatky s púpavkami

Farebná lepiaca páska na balíku
Odbaľovanie
 Po rozbalení baliaceho papiera ma čakala krabička so zasneženou, zimnou tématikou. Ligotavé vločky a veľmi milé venovanie na striebornej menovke s hviezdičkou ma milo potešilo. Bolo také osobné. To dievča má proste zmysel pre detail. 
sneženie



Niektoré krehké vecičky boli ešte pre istotu zabalené v baliacom papieri, no a aj tu sa Dandelijon nezaprela a trafila sa do čierneho... Mačky :D to je proste moje... v tom čase som mala aj nechtíky plné mačičiek, ako môžete vidieť aj na fotke. 

No a takto už vyzeral balíček po otvorení, bol plný vôní, farieb, tvarov a ja som nevedela, čo skôr chytiť do rúk a začať testovať. Ale udržala som ruky a oči na uzde, aby som to množstvo skvelých vecičiek pre vás zdokumentovala.

Balíček obsahoval všetko možné, niečo na nechty, na ošetrenie pleti ale aj dekoratívnu kozmetiku, taktiež zopár mlsiek a dekorácií. Mal oficiálny názov Bylinka a jeho presný obsah som si dovolila okopírovať zo zdoja, aby som predsa len na niečo nezabudla. Takže zloženie balíčka : 
*pleťové tonikum Dr. Hauschka s úročníkom a hamamelom 
*bronzer Famous v odtieni Bali 
*telové maslo Alverde 
*azúrovo-tyrkysový očný tieň č. 08
*čierny lak s trblietkami od Gabrielly Salvete 
*pšeničný olej v DIY fľaštičke 
*karamelové vajíčko Oriflame 
*vosk Yankee Candle Wedding Day (asi pre prípadné nevesty;-)  
*vianočné papierové pilníčky 
*malá pečiatka 
*pestré bombičky do pera
*farebná washipáska 
*vzorky, lesné samolepky, vintage "známky" a pár sladkostí:-) 



Pleťové tonikum a telové masielko poputovali na parapet k domácim olejčekom a  iným zázrakom na tváričku. Spoločnosť im robí aj ružová voda, kakaové maslo alebo aj včelí vosk. Volám to voňavý kútik. Naozaj radosť sa naň pozerať.

Ošetrenie nechtíkov má svoje vlastné miestečko, Najviac som sa potešila z pilníčkov. Presne tie isté som totiž kúpila koleginke a takto sa vrátil darček aj pre mňa . Bodkovaná páska na vrchnej časti olejčeka mu dodáva šmrnc, ja som si ho zaradila do starostlivosti o nechty aj keď by sa dal využiť aj inde, no momentálne ho potrebujem najviac tu.

Osobitné miestečko dostal aj tento očný tieň. Strašne som sa potešila odtieňu, perfektne mi zapasoval k nechtíkom ale dokonca aj k tapete na stene. Už onedlho sa môžete tešiť na nový extravagantný look so zimnou tématikou, kde práve tento tienik zohráva hlavnú úlohu. Tienik som zakomponovala do zbierky tieňov, pigmentov a paletiek. Myslím, že sa tam bude cítiť dobre.

PS pripájam aj fotku Murka (najväčšieho kocúrika akého máme), ako sa pokúša dostať do krabičky zo zásielky :D
No nie je chutnučký? Čím menšia krabička, tým je to pre neho väčšia zábava.


Žiadne komentáre :