nedeľa 1. februára 2015

Ľadové dievča

Ahojtééééé :P

Dnes mám pre vás nový look (po dlhšej pauze, no odpusťte mi to). Tento krát som sa ale prekonala a natočila som rovno aj video-tutoriál. Dokonca mi celkom vyšiel :D akurát jednu vec som pokazila. Nenašla som svoje modré kontaktné šošovky, tak som improvizovala a skúsila som si upraviť farbu očí v PS :D trochu nepodarene ale no čo. Inak sa celkový look podaril, som spokojná. Trochu som sa odreagovala a dúfam že aj vám sa líčenie bude páčiť.

Nechala som sa inšpirovať počasím, zima nás stále nechce opustiť, tak som sa rozhodla že nadišiel čas na nový experiment. Ukradla som si kúsok času a ta dá, tu je výsledok. Celý postup som pre vás natočila, či už budete zvedavé ako na to alebo ste z tých kreatívnejších a rozhodnete sa tiež vytvoriť niečo podobné.



Dúfam že sa vám video páčilo, budem veľmi rada za každý názor :)
A nezabudnite sa prihlásiť na odber.

Žiadne komentáre :