pondelok 9. februára 2015

Pighammer look


Čavte :)
Dnes som sa konečne dostala k notebooku, takže pridávam už asi pred mesiacom vytvorený look (ktorý sa mne osobne neuveriteľne páči). Neviem či patríte medzi fanúšikov hudby ako ja, asi som môj výber hudby na blogu ani nepredstavovala, no hip hop alebo slaďáky v mojom play-liste určite nenájdete. Kde tu sa nájde možno nová hitovica, no ja osobne preferujem klasiku ako rock alebo trošku tvrdšiu hudbu. Aj preto tu máme tento spomínaný (trošku halloweensky) look. Nedávno nás totiž veľmi rýchlo a nečakane opustil frontman skupiny Static-X - Wayne Static, vlastným menom Wayne Richard Wells. No čo... škoda ho je...



No a ja ako správna maniačka som sa jednoducho musela chopiť farbičiek a vyhrajkať sa po svojom. Tu je už finálny výsledok...


No do budúcna sa budem snažiť nekopírovať cudziu tvorbu... Jednak ma to nebaví a dokonca som si už viac krát všimla že mi to proste nejde... Keď mám dodržiavať istí hranice, proste ma to nebaví a nie som to je... Ale aj tak som si chcela vyskúšať prácu so zošívačkou :D

Dúfam že sa vám článok páčil, nezabudnite zanechať koment a prihlásiť sa na odber :)

Žiadne komentáre :