utorok 10. februára 2015

Sex na plechu? recept

Ahojte všetci :D
Dnes som si pre vás pripravila neuveriteľný receptík. Po týždni v robote mám konečne trochu času, no a samozrejme ako väčšina okolo, aj ja som chorá. Takže von veľmi nevychádzam ale potiť sa v posteli naozaj nemám chuť, mám pocit že už po včerajšku mám preležaniny a tak robím račej niečo nenáročné ale užitočné. Možnosti internetových receptov ma v takýchto chvíľach nadchýňajú, a tak šup do vypekania a varenia.

zdroj
Budeme potrebovať:
Cesto :
1 hrnček nasekaných orechov (ja som použila zmes mandlí a pekanových orieškov)
3 lyžice cukru
110 g masla
1 hrnček polohrubej múky

Tvrarohová vrstva:
500 g tvarohu alebo mascarpone
1 hrnček práškového cukru

250 ml šľahačky

Pudingové vrstvy:
Vanilkový puding suchá zmes (144 g)
Čokoládový puding suchá zmes (144 g)
1 liter mlieka

cukor podľa chuti do obidvoch pudingov

Na ozdobu :
500 ml smotany na šľahanie
Strúhaná čokoláda a granko

Postup :)

Vypracovala som si cesto na základ koláčika z múky, masla, orechov a trochou cukru. Natlačila som ho na dno formy a nechala piecť 20 minút pri 180°C.


Vyšľahala som si šľahačkovú smotanu a zmiešala s cukrom a tvarohom. Ďalej som si pripravila pudingy, každý s trochou cukru a necelým pol litrom vody.

Keď nám cesto vychladne, môžeme začať vrstviť. Najprv tvarohovú vrstvu, potom vanilkový puding, čokoládový puding.




Na záver ešte pridáme šľahačku (kde som pridala tiež trošku cukru) a posypeme nastrúhanou čokoládou a trochou granka.

No a teraz už stačí dať len koláčik poriadne vychladnúť aby stuhol. No a šup s ním na taniere ku kávičke alebo po dobrom obedíku :)

Tak čo? Páči sa vám receptík? Alebo ho snáď už poznáte? Aká je vaša obľúbená maškrta?

Žiadne komentáre :