pondelok 30. marca 2015

Nové bývanie pre moje šminky

 Ahojte všetci :)
Dnes by som sa chcela pochváliť novým kútikom pre šminky. Konečne som dala všetko dokopy. Zadnú stenu police som poctivo pretapetovala, narvala tam čo sa zmestí a zvyšok ako štetce ktoré potrebujem pri líčení mať neustále po ruke a prípravky na odlíčenie a starostlivosť o pleť poctivo poukladala na stolík. Ešte to chce pekné väčšie zrkadlo ako centrálny prvok kozmetického stolíka a bude to úplne super.





Čo vy na to baby? Do teraz som svoju kozmetickú zónu nemala takto vyhradenú a konečne som kompletná... Len teraz dlhší čas nenakupujem nič, žiadnu kozmetiku... Ani dekoratívnu. Nemala by som ju kam dať.
Máte aj vy svoj beauty kútik, kozmetický stôl alebo jednoducho niečo len sama pre seba?

Vaša Anet :)

Žiadne komentáre :