pondelok 23. februára 2015

Divé maky na mieru

Ahojky všetci.
Dnes sa ozývam zas a znova po dlhšej dobe (s článkom ktorý som mala prichystaný už viac ako týždeň) pretože máme plné ruky práce so sťahovaním a aby toho nebolo málo, začal nám štrajkovať wifi ruter, takže som často pripojená na internet iba cez mobilné dáta, čo naozaj neprospieva môjmu blogovému životu.
Dnes by som sa vám chcela aspoň pochváliť najnovšími nechtíkmi, ktoré tento týždeň aj tak nahradia nejaké iné, no chcela som navodiť pocit tepla a jari. Keďže som mala od gélakov dlhší čas oddych, zvolila som asi zatiaľ najkratšie nechtíky aké som za poslednú dobu mala. No a rozhodla som sa použiť naozaj výraznú žltú a zelenú (fotka trochu skresľuje) s ručne maľovanými divými makmi.




Dúfam že sa vám článok ale aj nechtíky páčili, budem rada za vaše názory, komenty a samozrejme nezabudnite na odber :)

Žiadne komentáre :