streda 1. apríla 2015

Náušničky pre mačičky

Ahojte :)
Dnes by som sa s vami chcela podeliť o moju zbierku náušničiek s mačičkami, ktoré som si nazbierala za dlhší čas, niektoré sama, iné aj darom. Väčšina ručne robené originály a kupované na podporu organizácií pre zvieratká. Aj preto som sa ich rozhodla vzdať a pomôcť tým zvieratkám v núdzi. Budú mi strašne chýbať, no pomôžu dobrej veci.

Náušnice boli venované do aukcie na podporu novovzniknutého občianskeho združenia Prievidzká labka, ktorá pomáha mačičkám v núdzi a buďme úprimní, takéto združenia potrebujú každý cent. Kastrácie, sterilizácie, ošetrenia, odčervenie, očkovanie, strava a podstielka - to sú len základné náklady pre mačky z ulice a keď sa ich počty šplhajú na desiatky, to už sú poriadne sumy. Okrem toho ide jar a vyrojí sa určite množstvo mláďat.














Ak sa vám niečo zapáčilo a chcete si vec vydražiť a pomôcť tak zvieratkám v núdzi, aukciu nájdete na nasledujúcom LINKU ! V popise nájdete aj kompletné pravidlá aukcie.

Žiadne komentáre :