piatok 3. apríla 2015

Všetky cesty vedú do DM



Ahojte,
včera som si bola trochu prevetrať hlavu a skončila som v predajni DM. Aj som to potrebovala, míňal sa mi púder aj make-up. No a dokúpila som si pár vecičiek na viac.


Vo výpredaji som našla tento prekrásny, sýto-červený rúž. Nemohla som ho tam nechať. Všetky moje červené rúže pošli, a tento vyhral taký nádherný krvavý tieň. Stál ma niečo cez euro. 
Viem že Essence nie je nejak extra kvalitná kozmetika a ani nič bio ale proste nedalo sa inak. Musela som, veď pozrite...

Tento krát som zvolila aj tú istú značku make-upu. Normálne kupujem Catrice, aj som s ním bola spokojná. No žiaľ tento typ už v predajni nebol a keď som zbadala cenu za jeho náhradu... Jednoducho som sa otočila na päte a zašla zasa späť k stojanom Ess... Potrebujem make-up ktorý dokáže niečo aj prekryť a nie je veľmi riedky, no a tento to všetko spĺňa, no a tá cena?  

Potešila som sa tiež tekutou linkou na oči. Vlastne som teraz žiadnu nemala a používala som iba gélovú či krémovú. No nie vždy sa mi to chce, takže tekutá linka sa mi na bežný deň keď nemám na dlhšie líčenie čas naozaj zíde. Túto mám už odskúšanú takže som siahla ihneď týmto smerom. 

Takto vyzerá linka, make-up a rúž nanesené na pokožke.

Ako púder som zvolila tiež Miss Sporty. Už ho mám tiež odskúšaný. A som spokojná pretože sa vmestí super do kabelky a jeho súčasťou je aj malé zrkadlo. Okrem toho, bol zlacnený haha. Takže jednoducho sa nedalo inak.


No a na záver tento zázrak. Je to na odstránenie uhrov z pleti. Táto zázračná vecička je obojstranná, a dosť divne vyzerá. Ale funguje. No asi nie tak ako by som očakávala.



Je to veľmi nepraktické na určitých častiach tváre ako na spodnej časti líc alebo na nose. Jednoducho tam, kde je pokožka viac pružná a pohybuje sa. No proste, klasicky sa vyčistíte jednoduchšie a ani bolesti menej nebolo. 

Tak to by bolo asi všetko. Ešte spoločná fotka a hotovo.

Čo si si naposledy v drogérke kúpila ty a aké vychytávky si našla? 

Žiadne komentáre :