streda 5. júna 2013

All I want is SUMMER

Ahojte moje drahé blogerky, neblogerky, čitateľky a všetci čo sem zavítali. Ako sa tak pozerám von oknom, stále nie som spokojná. Počasie sa síce trochu umúdruje a kde tu vykukne aj slniečko, dokonca sa mierne aj oteplí. No stále to nie je ono. Veď inokedy o takomto čase som sa už vykacovala na lehátku a chytala bronz. Nepáči sa mi to. Ale čo už, keď nejde leto za nami, spravíme si ho sami :)

Je viacero možností ako sa potešiť a zahriať sa tak aspoň zo vnútra pri srdiečku keď už je vonku tak škaredo. Ja by som zvolila v rámci možností asi tieto:

 1. Zájdite si s kamoškami na nákupy. To pomáha vždy, dokonca aj keď je vonku škaredo. Pri mne osobne to teda zaberá aj keby traktory padali, ženy nákupy proste zbožňujú, je to súčasť ich života. A keď je z čoho míňať je to omnoho jednoduchšie. Vaše polovičky môžu kľudne ostať doma zalezený pod perinou. Ulovte si nejaký špéci kúsok. Potešte samé seba.

2. Budme kreatívne - alebo vsadme na zmenu. Keď sa nechce meniť niečo počasiu a príroda stále psí, vyčarme si čaro leta či stratenej jari samé doma. Niekedy stačí len niekoľko sviežich dekorácií a tradá, zázrak je na svete. Ak si osviežime prostredie v ktorom sa často pohybujeme, aj naše vnútro bude šťastnejšie a budeme sa omnoho lepšie cítiť.
3. Zájdite si na drink. Farebné, ovocné, sladučké - no mňam. Aj takto sa dá privodiť si lepšiu náladu a navodiť atmosféru tropického raja. A navyše, pokecáte si s kamoškami. No čo môže byť lepšie ako večer strávený nad dobrým drinkom v príjemnej spoločnosti ľudí, ktorých mám rada? Tento rituál vykonávam takmer každý týždeň. Skúste to tiež.

4. Nechajte sa hýčkať a rozmaznávať. Odskočiť si do kozmetického salóna alebo nebodaj do nejakého wellnes zariadenia? Tak tomu sa hovorí praví relax. Aspoň raz za čas by sme si nejaký ten luxus dopriať mali. Veď sme ženy - zázrak prírody. Tak prečo si to odopierať?

5. Tropikárium a exotika aj u nás doma - hovorím o rôznych druhoch ovocia ktoré sa už predávajú vo veľkom. Doprajme si sladké potešenie ktoré je nie len chutné ale aj zdravé a plné vitamínov. Ja napríklad nikdy neodolám sledučkému melónu. NIKDY !!!

Toto sú položky v mojom zozname ako si zmierňujem depku zo zlého počasia. Všetky sa ich snažím spĺňať. Máte aj vy svoje osvedčené recepty?

Žiadne komentáre :