streda 19. júna 2013

Ladybox (kveten/máj 2013) - recenzia

Ahojte, tak tu mám pre vás konečne recenziu na májový ladybox :)

Takýto obsah balíčka ma čakal po otvorení :)

1 - LAMBRE - tekuté očné tiene, 3,5ml (plné balenie)
Priznávam sa, nepoužívam tekuté očné tiene, nepoužívam ich vôbec... ALE... Tieto očné tiene ma prekvapili, veľmi dobre sa nanášajú a majú pekný (trošku metalistocký) odtieň. Dobre držia, vydržali mi celý deň. Ak chcem jemnejšie líčenie, prstom ich rozotriem do stratenia. Používam ich dokonca na každodenné bežné líčenie a som spokojná. Tomuto výrobku teda hovorím ÁNO.


2 - Le Chaton - výživná tvarohová maska s medom, 100g (plné balenie)
Na túto masku som bola obzvlášť zvedavá. No trochu ma odrádzala jej vôňa alebo skôr zápach. Prítomnosť kozieho mlieka je evidentná. Trochu mi to prekážalo. Ale musím uznať že po umytí masky z tváre bola pleť jemnejšia a krajšia. Maska na nej zanechala sviežosť a krásne mi tvár rozžiarila. Takže komu neprekáža mierny zápach, odporúčam. Tomuto produktu dávam tiež ÁNO.


3 - Lee Stafford Dry Shampoo Original - Suchý šampón, 50ml (cestovné balenie)
Suchý šampón v spreji som už mala možnosť otestovať. Je to fajn  vecička keď sa ráno zobudíte a zistíte že nestíhate sprchu. Účel podľa mňa splnil tak ako mal, mastnotu pekne vtiahol. Používa sa úplne jednoducho. Jediné čo musím vytknúť je, že po aplikácií mi strašne zvýraznil odrastené vlasy ktoré som nemala dofarbené. Odrastený kus vlasov bol zrazu výraznejší. Ale inak nemám žiadne výhrady a používala by som ho v krajných prípadoch úplne v pohode. Tomuto výrobku môžem povedať ÁNO.


4 - Iven Cosmetics - Collagen Speciál s Elastínom, 10ml (vzorka)
No, naozaj neviem čo by som k tomu produktu napísala. Myslím že na ten krátky čas čo ho testujem je priskoro povedať mu áno alebo nie. Kolagén je vec, ktorá nepomáha hneď po prvom použití a musí sa aplikovať pravidelne. Tomuto produktu v ladyboxe som sa potešila najviac a používam ho naozaj zodpovedne a pravidelne. Ale musím priznať že som si všimla vypnutejšiu pleť po týždni používania, takže asi bude naozaj stáť za to.


5 - Palmer's CBF - Lotion parfémované, 50ml (cestovné balenie)
No tak pri tomto telovom mliečku som bola trošku sklamaná. Sľubuje vám totiž omnoho viac ako v skutočnosti dokáže. Aplikovala som si ho vždy na noc ako bolo odporúčané. Mlieko ani nevonia, skôr páchne umelinou. Ráno som si žiadnu zmenu nevšimla a pokožku (hlavne nôh) som mala suchú. Takže tomuto výrobku by som asi povedala NIE. Dobrovoľne si ho kupovať teda nebudem.


6 - Duck Island - Bath foam & shower gel mandarin&bergamot, 30ml (cestovné balenie)
Aj na tento výrobok som sa strašne tešila, no pri prvom privoňaní mi strašne pripomínal nejakú jarovú vodu alebo iný čistiaci prostriedok. Pri zriedení s vodou to nebolo už také zlé (aby som mu nekrivdila). No najviac ma zarazilo to že táto pena do kúpeľa mi nevytvorila skoro žiadnu penu. Keďže ja som sa rozhodla že si urobím relaxačnú vaňu, liala som postupne obsah fľaštičky pod prúd tečúcej vody. Neviem čo sa stalo ale pena sa jednoducho nekonala. Proste nič. Čiže ako sprchový gél ok ale ako pena do kúpeľa určite NIE.


7 - MARVIS - pasta Classic strong mint, 10ml (vzorka)
Pasta je fajn, má super chuť, osviežujúca a mentolová. Nie slabá ale ani príliš silná. Taká akurát. Po umytí zaručene budete mať svieži dych a aj príjemný pocit. Ja ju ešte stále používam, aj keď sa mi už pomaly míňa. Ale túto pastu by som si v pohode kúpila aj do budúcna, čiže tento produkt má u mňa ÁNO.


Plus v balíku som mala ešte jednu vzorku, tá nebola ani na zozname. Aj keď priznám sa ani som ho netestovala. Nie som ani po pôrode, ani som rýchlo neschudla či nepribrala a táto vzorka je pre mňa úplne nevhodná a zbytočná. Račej ju niekomu posuniem ak sa niekto taký nájde.

Žiadne komentáre :