pondelok 8. júla 2013

Čo robím, keď nerobím


Ahojte všetci :) Dnešný príspevok nebude o kozmetike alebo o mojich každodenných rituáloch a povinnostiach. Nie. Dosť bolo každodennej rutiny. Už ma to nebaví. Veď je tu leto. Kedy sa zabaviť a odreagovať ak nie teraz. Čiže čo robím keď nerobím? Tu je top trojka:


1. ZVIERATÁ
Som obrovský milovník zvierat. Dá sa dokonca povedať, že často ale naozaj veľmi často uprednostňujem zvieratá pred ľuďmi. Snažím sa im pomáhať a chrániť ich. Veď oni volať o pomoc nedokážu. Pomáham s dočasnou opaterou zvieratám na ulici, kým nenájdu trvalý domov. Hľadaním a umiestňovaním do nových domovov ale aj s ich prepravou k majiteľom. Zvieratám venujem veľa svojho voľného času.
Tu je aj malá ukážka. Na prvej fotke je náš Black. Psík nájdený na našom pozemku v záhradkárskej oblasti. Zrejme to bol už opozeraný darček detičiek. Bol evidentne s deťmi, no nemal ich rád, asi mu ubližovali. Mal aj rany na nôžkach a uškách. Nejaký čas ostal žiť na našej záhrade, no nebolo to trvalé riešenie, a keď sa mu dokonca pridružili zdravotné problémy poputoval ku nám do bytu. Tu žije spokojne a šťastne do dnes. Je to vďačný, dobrý, tichučký psík maznáčik.

Ďalej tu máme mačičku Buffy. Tú som našla ako pár týždňové mačiatko. Nemala ani mesiac. Strašne plakala v podjazde, kade prechádzajú autá. Dlho som ju nevedela nájsť, počula som len jej žalostný plač. Už som to takmer vzdala a šla preč, mačička totiž plakať prestala, no nedalo mi to. Domov som sa vracala tou istou trasou a malú som znova započula, nakoniec som ju uvidela. Ako blázon som sa vydala za ňou popri autách za chrbtom. Podarilo sa mi ju chytiť a okamžite som ju vzala k sebe domov. Najprv som ju chcela dať na adopciu, ale to malé klbko bolo také úžasné... Som veľmi rada že mi ostala. Buffka je neobyčajná, stavbou tela obrovská a povahovo veľmi kľudná micka.


2. ŠMINKY
Áno, musím spomenúť aj hlavnú tému tohto blogu. Kozmetika je mojou vášňou. Venujem sa jej vždy keď môžem. Tento odbor som aj vyštudovala. A keď sa tak zamyslím, už ako veľmi malá som sa hrala s "malovátkami". Nie tak ako to poznáte od každej dievčiny. Nekradla som šminky mame z kabelky a podobne. Mala som svoju vlastnú veľkú kartónovú krabicu, kde som mala naukladané veľké množstvo dekoratívnej kozmetiky. Boli to rúže, očné tiene, lícenky, riasenky a podobné veci ktoré vyradila moja starká zo svojej zbierky. A teda mala toho poriadne veľa. No a ja som ich zachránila pred krutým osudom spečateným v smetnom koši. Na tenký papier som si vytvárala vzorky rôznych líčení či zdobení nechtov.
Dnes to má už trochu vyšší level. No môj osud bol asi jasný.
Najviac ma asi fascinujú očné tiene a pigmenty. Toto je moja paletka z ebay. Fotená hneď po rozbalení po príchode ku mne :)

A Nemôžem vynechať umelé riasy. Doslova ich zbieram. Jemné, extravagantné... Chcem ich všetky. Milujem riasy a budem ich milovať navždy.

3. KAMOŠKY
Čo by to bol za život bez priateľov? Nechcem si to ani predstaviť. Poznám veľa ľudí a veľa ľudí pozná mňa no nemám veľa priateľov. Myslím tých skutočných. Tých je menej, no o to viac je naše puto prepojenejšie. Keď sa dá rada sa vybehnem s babami trebárs na drink, kecáme pri poháriku niekedy celé hodiny a nevieme sa zastaviť. Milujem tieto dni. Niekedy máme chuť len tak relaxovať, inokedy sa zasa vyblázniť aj na párty. Celé je to super. Začína to dohadovaním na čase, vypytovaním sa kto si čo oblečie a podobne. Nedávno sme vymysleli novú kombináciu pitia alkoholu. Nikdy sme sa nevedeli presne rozhodnúť či budeme len tak cuckať drink alebo si dáme aj trocha do nosa. Tak sa zrodila kombinácia oboch.
Čo poviete na miešaný drink ako brzdu a vodku? Sme štýlové :D

A keď už niekomu neberie ten drink, je tu vždy radler.


Žiadne komentáre :