nedeľa 7. júla 2013

Nové párty riasy

Áno som zberateľka. Zberateľka šminiek - všetkých. Musím mať všetko. Očné tiene, rúže na pery, lesky, lícenky... Ale úplne najviac ma asi fascinujú umelé mihalnice. Nedá sa presne povedať koľko ich v zbierke mám. Jedny prichádzajú a druhé smerujú do odpadkového koša. No sú ich desiatky. Najradšej mám nejakú extravagantné kúsky ktoré nenájdete hoc kde. Alebo preferujem naopak jemné riasy na každý deň. No nie také tie obyčajky čo nájdete aj u číňanov. Aj keď som hrdá majiteľka všetkých možných umelých rias. Od najjemnejších po úplne bláznivé extravagantné kúsky. Od najlacnejších po kvalitnejšie a drahšie riasy.
Aj nedávno som sa obdarovala krásny kúskom, teda rovno troma. Tieto úžasné riasy som vydražila v aukcií na pomoc zvieratkám. Bola by som do nich investovala hoc čo. Nie len preto že ma zaujali, ale samozrejme preto, že výťažok ide na dobrú vec. Už sa nemôžem dočkať kedy ich reálne použijem pri líčení.
 A tu sú už aplikované na oku. Sú brutálne že?

Žiadne komentáre :