pondelok 13. januára 2014

Moja zbierka lakov na nechty

Ahojte, dnes som sa rozhodla pochváliť sa vám moju zbierkou lakov na nechty. Neviem čím to je ale zbierajú sa mi stále viac a viac. Jednak rada kozmetiku nakupujem, a vždy keď je na lak dobrá cena v drogérií alebo nejakej aukcií, tak si kúpu neodpustím. No veľkú časť lakov na nechty som dostala, či už ako malú pozornosť od kamošiek, alebo mi vždy niekto jeden, dva laky prihodí do darčeka k Vianociam, narodeninám, meninám.... No a tak sa mi to stále zbiera. Aby som bola úprimná, nie všetky laky som odfotila :D také základy ako biela, čierna krémové farby či zdobiace laky a podobne som sem ani nepridávala. No a ešte som nejaké pred fotením vytriedila a vyhodila.
Laky som sa snažila usporiadať do skupín podľa farieb, aby boli viac prehľadné. Tak pustme sa do toho.



Takže najprv som si urobila skupinku lakov na nechty s trblietkami. Musím sa priznať že od fotenia mi ešte jeden pribudol :D Možno si hovoríte, na čo sú mi dva laky so striebornými trblietkami... Tu presne vidieť tú spomínanú časť, že laky často dostávam. No jeden má veľmi jemné a malé trblietky, druhý naopak, takže ich využijem.

Druhá skupina sú modré laky. Vlastne som ani sama nevedela že ich toľko mám. Chcem ešte pripísať že tie laky vpredu (tmavomodré) nie sú také isté, aj keď to na fotke tak vyzerá. Každý má iný odtieň a inú štruktúru.

Potom tu máme laky fialové. 

Ale aj laky ružové.

Taktiež červené. Červenú farbu na nechtoch mám najradšej. Takže od obyčajnej oranžovo-červenej až po krvavo-červenú, všetky sú skvelé.

Laky zelené. Pozor, ten napravo (malý essence) vyzerá ako tyrkysová, ale je skôr do zelena, zle to ukáže. Aj ďalší od essence je tu na fotke až moc do žlta. No verte mi, sú naozaj zelené :D

Potom tu mám hnedé a marhulkové odtiene.

Strieborná, metalická - kovová s odleskom do fialova a zelena, a tá vpravo (modrá) nie je modrá ale na nechte je perleťová s odleskom do ružova a modra.

No a na záver magnetický lak a laky s popraskaným efektom.

No myslím že lakov mám naozaj viac ako dosť, a aj tak ich nestihnem využiť, takže nové laky si v priebehu pol roka ani nebudem kupovať. Inak, ak ste si všimli, nezvyknem si kupovať extra kvalitné laky na nechty, zistila som, že na mojich extra tenkých ohybných nechtoch nevydrží ani lak za milión, takže do tejto kozmetiky nie som ochotná investovať.
A čo vy? používate laky na nechty? Ak áno tak aké, výrazné alebo skôr jemné farby?
Dúfam že sa vám článok páčil :) budem rada ak sa prihlásite na odber.

Žiadne komentáre :