nedeľa 12. januára 2014

Párty nechty number three

Ahojte :)
Dnes prinášam posledný z troch výsledkov lakov na nechty. Už som tu mala dve rôzne prevedenia, dnes teda do tretice.


Ako podklad som zámerne použila čo najtmavšiu modrú akú som našla. Tento lak obsahuje biele a svetlé modré čiastočky. Na podklad mi stačila jedna vrstva, lak je naozaj tmavý... neviem aká je to značka a aký odtieň, ošúchalo sa to z obalu. No výsledok bol veľmi pekný.

Takto skvelo k sebe laky zapasovali. Podklad je síce tmavý ale v celkovom prevedení s trblietkami pôsobí hravo a veselo. Tak trochu mi to pripomínalo nočnú oblohu. A nechty sa prekrásne leskli.

Zajtra sa môžete tešiť na článok o mojej zbierke lakov na nechty. 
Dúfam že sa vám článok páčil :) budem rada ak sa prihlásite na odber.


Žiadne komentáre :