sobota 11. januára 2014

Párty nechty number two

Ahoj :D dnes sa mi podarilo dostať sa do starej pamäťovej kartičky, kde som mala ešte fotky, chystala som sa ich pridať na blog, no zákon schválnosti postihol aj mňa. Keď som si nafotila niečo dopredu, karta prestala fungovať a nevedela som sa dostať k fotkám. No stal sa zázrak a fotky mám :)

Písala som vám o mojich nových lakoch na nechty s trblietkami. Už som pridala jeden, dnes pokračuje druhý. Farebný. Sú v ňom hlavne fialkové trblietky, ale sem tam sa primieša aj biela, modrá, zelená dokonca aj žltá. Ale nie je to vôbec prehnané. Ako som už spomínala, lak ma stál asi 1 euro.

Ako podklad som zvolila jemný fialkový lak od Catrice. Stačila mi jedna vrstva.
No a tu je konečný výsledok. Mne osobne sa to veľmi páči, nezvyknem síce takéto nechty nosiť bežne. Celok mi pripomínal akoby konfety :D nejakú narodeninovú oslavu. Neviem či som divná ale proste je to tak.


Dúfam že sa vám článok páčil, budem rada ak sa prihlásite na odber.


Žiadne komentáre :