utorok 21. januára 2014

Skrášlenie kozmetických balení

 Ahojte priatelia :)
Nedávno som v kiku objavila takéto farebné a vzorované lepiace pásky. No a ja ako osoba ktorá vo všetkom vidí zmysel a pri každej maličkosti si už predstavujem, čo všetko s tým urobím, vylepším a vyrobím, som ich samozrejme musela kúpiť. V jednom balení sú štyri kusy lepiacej pásky, každá iný vzor. Toto balenie ma stálo 59 centov, takže som sa zasa riadila heslom "no nekúp to". No a ako prvé som sa rozhodla vylepšiť si tmavé fľaštičky s prírodnými olejmi z horského ranča. 

Nie že by sa mi nepáčili, tie fľašky majú svoje čaro. No v poličke s toľkými farebnými flakónami úplne zanikali. Tak som sa pustila do toho. Takto vyzerali oleje ešte pred úpravou.

Fľašky som poriadne odmastila a začala omotávať farebnou páskou smerom zdola nahor. Dostali teda nové šatičky. Na každú som použila inú pásku, aby som ich mohla rýchlejšie rozpoznať. Každá obsahuje iný olej :)

Na záver ešte omašličkovať a každý olejček dostal aj menovku aby som teda nezabudla kde sa čo nachádza a aké má účinky. Bodkované šatičky má oblečený skrášľovací olej na pleť a vlasy, štvorlístky si obliekol zázračný hojivý jánsky olej a prúžky si privlastnil oregánový olej.

Na bielom alebo teda svetlom podklade vyniknú pásky oveľa lepšie, ja ich ešte veľa krát využijem :)
PS podobné v základných farbách majú aj v Ikea, akurát že tie sa nelesknú.

Dúfam že sa vám článok páčil :) budem rada ak sa prihlásite na odber.


Žiadne komentáre :