streda 8. januára 2014

Starám sa o seba - regenerácia a ochrana vlasov


Ahoj :)
Dnes sa budem venovať trošku starostlivosti o vlásky. Respektíve, to čo sa deje za dverami mojej izby po umytí vláskov.  Tieto štyri produkty používam na vlasy pravideľne.
Takže ako prvý spomeniem olejček od Alverde. Milujem túto kozmetiku. Je prírodná a z veľkej časti aj vegánska. Z môjhéo pohľadu je to skvelá kvalita za neuveriteľne nízke ceny. Tento olejček používam po umytí vlasov na končeky ale aj na suchšie miesta pokožky. Stačí jedna dávka z pumpičky, maximálne dve. Olej je naozaj bohatý na výživné látky a k tomu ešte úžasne vonia. Používam ho po každom umytí. Obsahuje výťažok z mandlí a argánový olej, ktorý je skvelý na suché vlasy. Pozor stačí naozaj malé množstvo, lebo sa môže stať že vlasy zbytočne zamastíte. Vďaka tomuto zázraku som sa takmer úplne zbavila rozštiepených a polámaných končekov.

Ďalej tu mám nezmývateľný balzam na farbené vlásky. Keďže momentálne dosť intenzívne pracujem na zosvetlení mojich tmavých vlasov, celkom sa mi to hodí. Používam ho na celú dĺžku vlasov, okrem končekov. Tam už mám nanesený olejček od Alverde. Používam ho len krátko ale som s ním v celku spokojná. Rýchlo a ľahko sa aplikuje pomocou spreja, potom ho už len prstami poriadne votriem do vlasov.

No a od Alverde používam taktiež ochranný spej. Znova opakujem prírodná kozmetika. Ten používam už na suché vlasy, pred tým ako sa chystám do ulíc. Skvelo osviežuje a poteší ma vždy svojou sviežou vôňou. Pár strekov zo spreja, trošku ťahov hrebeňom či kefou a je to. Vlásky vyzerajú živšie, jasnejšie. Ja osobne mám problém niekedy aj s elektrizovaním pri prečesávaní vlasov, no tento sprej to všetko vyrieši. 

Kokosový olej používam cca raz do týždňa. No nikdy nie po umýtí vlasov. Je to bio olej, za studena lisovaný. Inak má úžasnú konzistenciu. Je tuhý, akoby v nádobke bol ozajstný kokos, no pri kontakte a pracovaní s olejom sa úžasne rozleje do tekutej formy. Votriem ho do končekov vlasov a nechám pôsobiť tak pol hodinku, následne šup do sprchy a dôkladne umyť vlasy. Prekrásne vonia a vlasy sú po ňom úžasne vyživené a živé. Inak tento zázrak používam na vlasy, tvár, telo, ruky... proste všetko. A je vhodný aj do kuchyne. Nechápem, ako som mohla bez neho do teraz žiť :)

Čo sa deje u mňa v kúpelni sa dozviete inokedy :D budem sa venovať aj osobnej hygiene, nech je sranda, mám pár zaujímavých kúskov tak prečo sa o ne nepodeliť. A zajtra článok ako sa starám o pokožku tela.
Dúfam že sa vám článok páčil :) budem rada ak sa prihlásite na odber.


Žiadne komentáre :