piatok 7. marca 2014

Bahenná maska na problematickú pleť


Prírodná liečivá maska je vytvorená ako špeciálna zmes prírody z aloe vera, vŕby, vilínu, rozmarínu a bahna tak, aby pleť zanechávala čistú a jasnú. Aloe vera obsahuje gél plný aktívnych zložiek, ktoré prispievajú ku chladeniu, ukľudneniu a zvláčneniu pokožky. Stredomorský íl odstraňuje toxíny a hydratuje unavenú pokožku. Extrakt z vŕbovej kôry pomáha stimulovať pokožku a rast buniek. Kvet prvosienky ponúka hydratáciu a má omladzovací efekt. Rozmarín zmierňuje opuchy, čo vedie k spevnenej pokožke ako aj k zlepšenej farby pleti. Vilín obsahuje látky, ktoré majú tonizujúci, adstringentné a protizápalové účinky na žily. Vilín pochádza zo Severnej Ameriky a je významným antioxidantom, ktorý mimo iného tiež chráni steny ciev.

Maska je vhodná pre zmiešanú, normálnu, mastnú a citlivú pokožku. Produkt nebol testovaný na zvieratách.

Prečo mať nedostatky na kráse? Naša prírodná maska je zložená z prírodných liečiv. Aloe Vera, vŕba, rozmarín, a zázračný oriešok, ktoré priaznivo na problematické patri a zanechávajú pokožku sviežu a vyčistenú.
Pre maximálny efekt doporučujeme: Očistite pleť teplou vodou, aby sa póry otvorili, naneste na tvár a krk. Vyhnite sa očiam a perám. Nechajte pôsobiť 10-15 minút alebo pokiaľ maska úplne nezaschne. Opláchnite vodou a tvár osušte. Používajte týždenne.
Varovanie : Udržujte mimo dosah detí. Len na vonkajšie použitie. V prípade kontaktu s očami ihneď vypláchnite studenou vodou. Pred použitím preveďte test citlivosti na prírodné látky.



Moje postrehy: Maska ma ovalila hneď po otvorení jej nádychom. Veľmi mi vrazil do nosa nejaký íl v kombinácií s aloe vera. Nevysvetlite si to ako že to nejak extra vonia, alebo že to dokonca zapácha, to určite nie. No takéto čistiace masky majú svoju charakteristickú vôňu. Maska je veľmi hustá, na niektorých miestach som ju musela lepšie zapracovať do pokožky, aj prejdete len jemne, môže vám ostať akoby nezatretá bodka ( neprekrytý pór ). Masku som musela nechať pôsobiť dlhšie ako 15 minút. Musím povedať že sťahujúce účinky má viac ako je potrebné vidieť :) po chvíli som nedokázala vyprávať. Netreba zabúdať na to, že ak takáto maska na pokožke tváre zaschne, znemožňuje pohyb mimických vrások a svalov tváre. Ak sa budete pokúšať vyprávať, usmievať, mračiť a podobne, akurát vám tá zaschlá omietka pekne opadá z tváre. Hneď ako maska kompletne zaschla, som si ju bežala odstrániť z tváre. Už mi to bolo nepríjemné, ten pocit stiahnutia. Pomocou hubky a vlažnej vody som maska v celku rýchlo odstránila. Pleť som mala mierne podráždenú na niektorých miestach zo samotného odstraňovania masky. Inak som ju mala poriadne prečistenú, hladkú a zbavenú nečistôt ale aj mazu a stále poriadne stiahnutú. Pre mastnejšiu pleť náchylnú na vyrážky môžem naozaj len odporučiť. No taktiež nechápem, prečo by som si mala túto masku dávať na krk. Ak neznášate nepríjemný pocit ťahania, odporúčam masku naniesť teda len na T-zónu.

Maska čerstvo nanesená na pleť

Maska po 17 minútach po kompletnom zaschnutí

Túto masku si môžete zakúpiť v e-shope BELLUA TU

Dúfam že sa vám článok páčil :) budem rada ak sa prihlásite na odber.

Žiadne komentáre :