štvrtok 6. marca 2014

Čomu poviem áno, a čomu zasa nie...

Ahojte priatelia :)
Dnes som si pre vás prichystala trošku iný typ článku. Pôvodne som mala rozpísaný svoj list "must have" alebo teda vecí ktoré sa mi páčia a veľmi by som ich chcela vlastniť. No nedávno som sa dostala k presne opačnému typu článku, a to ma inšpirovalo a podnietilo k tomu, aby som svoj zoznam rozšírila. Pripísala som teda ešte niekoľko vecí, ktoré nechcem vlastniť a nezaujali ma, ale aj zopár postrehov, čo ma dokáže vytočiť :D. Možno vás to pobaví, možno nahnevá alebo so mnou budete súhlasiť. Článkom samozrejme nechcem nikoho uraziť, sto ľudí sto chutí ako sa hovorí. Nájdete sa v niečom z môjho zoznamu?


1. Zoeva štetce - jednu menšiu sadu štetcov tejto značky vlastním a som s ňou neskutočne spokojná. Sú úžasné. Ale prečo mi to robia :( zasa novšie a je ich viac. Podľa mňa štetcov nie je nikdy dosť, no a okrem toho, tento set by sa mi perfektne hodil na cesty, keď chodím líčiť dievčatá na príležitosti. Je tam naozaj všetko čo potrebujem a možno aj o pár štetcov viac.
2. Kozmetický stolík - strašne mi chýba. Naozaj by som ho potrebovala lebo sa líčim tak, že sa hrbím na posteli alebo pri sedačke. Nie je to len rozmar ale aj vec pohodlia, a omnoho lepšie by sa mi pracovalo so šminkami... takto musím v jednej ruke držať zrkadlo... Okrem toho je to prekrásny kus nábytku. U mňa ani nejde tak o to stolík kúpiť, ako o to kam ho dať.
3. Skvelá úroda byliniek - to je vec ktorá sa len tak nedá kúpiť. Jasné, môžem si nakúpiť nasušené bylinky, no ja by som bola veľmi rada, ak by aspoň raz vyrástlo všetko čo som zasadila, aby to nepodochlo, alebo aby mi to niekto nezničil. Veľmi rada využívam prírodnú kozmetiku a baví ma ju aj vyrábať, takže preto bylinky.
4. Urban Decay - už asi legendárna značka. Chcela by som ju aspoň otestovať, a to hlavne veľmi dobre známe paletky Naked - dnes už v troch prevedeniach, no a strašne by som chcela odskúšať podkladovú bázu pod očné tiene tejto značky. Ja som od očných tieňov závislá, určite by u mňa tieto sady neostali nevyužité.
5. Make-up Atelier Paris - neskutočne skvelá kozmetika. Rozplývala som sa nad ňou veľmi dlho, potom som ju objavila konečne aj u nás v SR. Pri prvej príležitosti som si zakúpila niekoľko produktov a nelutujem. Ak by som si mala vybrať len jednu dekoratívnu značku ktorú budem používať, tak to bude asi táto. A nenájde sa jeden výrobok, ktorý by som nechcela vlastniť.
6. Bio kozmetika - tony bio vecičiek, ktoré by som vedela využiť pri výrobe domácej kozmetiky. Rôzne oleje, nerafinované bambucké maslo, kokosový olej, prírodné íly a sušené prášky z jogurtu či kozieho mlieka. Ak by som mala menovať čo všetko by som chcela, asi by som nedokázala nájsť koniec zoznamu. Nepohrdla by som ani pomôckami ako mažiar, nová presnejšia váha, sklenené misky rôznych veľkostí...


1. Čínske kozmetické pomôcky - každý mesiac nejaká nová blbosť, ktorá zasa nebude fungovať. Rukavica na lepšie čistenie štetcov, zázrak na rozčesanie rias a nanášanie riasenky, rôzne iné zázraky, ani sa to nedá všetko vymenovať. Určite si spomenie každá z vás aspoň na jeden takýto úžasný produkt. Strašne obrovská reklama v teleshopingu so skvelou zľavou, to predsa musíte mať, len škoda, že nič z toho nefunguje.
2. Šibnuté blogerky - ktoré po väčšine majú najviac čitatelov a pritom vlastne hovno vedia. Prepáčte ale je to tak. Až po čase som zistila že veľa blogov, ktoré som začala odoberať kvôli veľkému počtu sledovateľov, sú vlastne úplne na prd. To sme až také ovce? Tiež neznášam blogerky, ktoré píšu články len preto, aby dostávali výrobky zdarma, veď to potom nemá žiadnu úroveň. Strašne ma zaráža aj to, ako môže niekto nahodiť na svoj blog toľko zlých fotiek - rozmazané, zle osvetlené, nekompletné fotky robené mobilom... Ja viem, každý niekde musíme začať ale treba sa aj posúvať vpred.
3. Avon/Oriflame - a celkovo nemám rada túto katalógovú formu predaja. Nie len že nevidíte čo si kupujete a často vám príde mačka vo vreci (ak už produkt nemáte odskúšaný alebo nechodíte do nejakej z kancelárií kde si môžete pozrieť produkty), najviac ma vždy hnevalo, keď mi po toľkej dobe čakania prišla nekompletná zásielka. Pri ďalšej objednávke mi prišli zasa často dodatočne veci z predošlej objednávky. Ako jasné, aj ja mám pár vecí týchto značiek, nie všetko by som hodila do koša. Najviac ma ale hnevá to ich prehlasovanie že ich kozmetika nie je testovaná na zvieratách (hlavne Avon) alebo že ide o prírodnú kozmetiku (Oriflame).
4. Značkové smrady - neznášam ťažké a veľmi silné vône. Nechápem, ako si niekto môže takú vôňu kúpiť. Ale veď OK každému sa páči niečo iné. Ale už vôbec nechápem, ako si niekto môže kúpiť ten smrad len preto, že je to určitá značka a má svoje meno. Vytrhala by som si vlasy, keby som za to mala vyšmariť toľko peňazí. Najviac neznášam, keď tieto smrady cítim na pipenke, oblečenej celej vo fejkoch na štekličkách, prevoňanej krave ktorá ale chodí v MHD a smrdí na celú električku/autobus. Týmto by som ani záchod neosviežovala. FUJ!
5. Kožuchy - pravé kožuchy. Voči umelej napodobenine nemám nič, no vraždiť úbohé zvieratká len preto, aby som si okolo seba dala potom niečo chlpaté? Príde mi to hrozne morbídne. Nosil by niekto z vás celú mŕtvolu líšky? Nie? Tak prečo by som mala nosiť jej kožušinu? Pre mňa je to nie len nevkusné a zvrátené ale hlavne hrozne kruté. Zamyslite sa, kožuch nie je módny doplnok.
6. Módne časopisy - som kedysi dávno pradávno kupovala takmer pravidelne. No, dnes už ich nemôžem ani cítiť. To sa týka aj veľa internetových stránok a hlavne bulvárnych plátkov. Zistila som, že v 99% sa z časopisu nič užitočné nedozviem. Väčšinou sú tam len samé povrchné hovadiny, ktoré ma nie len nezaujímajú, no už ma až vytáčajú. Alebo sú tam písané výplody fantázie našich novinárov. Škoda papiera. 
7. Módne prehrešky - nejde len o ponožky v sandáloch, vyčnievajúce spodné prádlo, pneumatika alebo polky von z gatí a podobne. Ja sama som mladá, rada vyčnievam z davu, nie že by som bola nejaká extravagantná... ale nebaví ma byť stereotyp. No čo je moc to je moc. Viem že žijeme v slobodnom svete ale treba sa sem tam aj realisticky na seba pozrieť a hlavne si uvedomiť, že pohľadom na niektoré veci trpia nevinný ľudia na ulici, ktorým to bije do očí a nemôžu si len tak (kvôli tomu že 200kg hrošica má rada mini šaty) vypichnúť vidličkou oči. No úplne najviac neznášam malé dofetované štetky, ktoré už nedokážu normálne myslieť, nevedia sa správať, sú nechutné a ešte sa aj všade pretŕčajú. Och...

Dúfam že sa vám článok páčil, troška ste sa pre tento krát aj pobavili a budem veľmi rada ak sa prihlásite na odber.


Žiadne komentáre :