streda 5. marca 2014

Zlupovacia maska Vášeň - Granátové jablko na hĺbkové čistenie



Zlupovacia maska vášeň od Montagne Jeunesse je jemná zlupovacia maska, ktorá dokonale odstráni mŕtvu kožu. S touto úžasnou maskou dosiahnete hĺbkové prečistenie pokožky. Granátového jablká a výťažok z mučenky (juhoamerická liana) čistia a chránia Vašu pleť. Zanechávajú pocit čistoty a sviežosti. Granátové jablká sú  známe pro ich anti-stárnucie výhody s vysokým obsahem antioxidantov. Sú plné vitamínov A, C a E, které chránia pleť před voľnými radikálmi.

Vhodná pre normálnu a mastnú pleť. Je bez lepku a bez parabenov. Produkt nebol testovaný na zvieratách.

Dužina z granátového jablka, mučenky, maliny, grep, brusnie a vitamín E sú antioxidanty, ktoré pomáhajú chrániť pokožku pri hĺbkovom čistení zlupovacou maskou.
Pre maximálny efekt doporučujeme: opláchnite a osušte pleť. Naneste na tvár a krk, vyhnite sa očiam a perám. Nechajte pôsobiť 10-20 minút, alebo pokiaľ maska úplne nezaschne a potom opatrne zlúpnite (nikdy prudko netrhajte). Zvyšky masky zmyte vodou a tvár osušte. Používajte týždenne.
Varovanie: Udržujte mimo dosah detí. Len na vonkajšie použitie. V prípade kontaktu s očami ihneď vypláchnite studenou vodou. Pred použitím preveďte test citlivosti na prírodné látky.



Moje postrehy : Milujem zlupovacie masky. A milujem aj túto masku osobitne. Poviem vám, neskutočne krásne mi vonia. Pri otvorení balenia ma hneď ovanula svieža ovocná vôňa, ja som proste človek ktorý ovocie miluje a táto prekrásna vôňa ma neuveriteľne nadchýňa a dokáže mi zdvihnúť náladu. Maska má aj peknú farbu. Vyšla mi na dve aplikácie na celú tvár. Veľmi dobre sa rozotiera a nesteká. Len nechápem, prečo by som si mala tento typ masky aplikovat na krk.... Inak sa vie skvele dostať do pórov a vytiahnuť z nich drobné nečistoty. Ja som ju nechala zaschnúť podľa potreby, netreba to nijak extra stopovať. Odstránila som ju veľmi jednoducho, ak sa maska dobre nanesie tak po odstránení neostanú na pokožke žiadne zvyšky. Musím sa priznať, milujem po odstránení masky sledovať na nej tie malé bodočky. Sú to malinké znečistenia pórov, ktoré maska dokáže krásne odstrániť. Hlavne v oblasti nosa a medzi obočím to je u mňa krásne vidieť. Pleť po účinkoch tejto masky krásne vonia a z môjho pohľadu je naozaj (hlavne na drobné nečistoty v póroch) účinná a určite spĺňa svoju funkciu a to je hĺbkové čistenie pleti. Samozrejme, ak máte problematickejšiu pleť, nečakajte zázraky, na veľmi zanesené póry a väčšie čierne bodky odporúčam najprv samotné hĺbkové čistenie a až následne využiť masku, nie je to superhrdina.

maska aplikovaná na pleti už po zaschnutí

takto vyzerá maska po zlúpnutí z tváre
Jedna veľká škoda masky ale je, že je v takomto jednorázovom balení. Určite by som ju privítala aj vo väčšom prevedení. Je skvelá a vhodná na týždenné použitie.

Masku môžete zakúpiť v eshope BELLUA TU.

Dúfam že sa vám článok páčil :) budem rada ak sa prihlásite na odber.



Žiadne komentáre :