štvrtok 13. marca 2014

Rýchle jemné líčenie s catrice

Ahojte :) 
Dnes pridávam extra rýchle (oči som mala nalíčené behom asi 3 minút) a na moje pomery aj extra jemné denné líčenie. Včera sa mi dostala totiž do rúk malá paletka od Catrice, ktorú som vyhrala v Elinej giveaway. Tak som ju hneď aj odskúšala. Som v celku spokojná, na no že je to lacná značka, musím uznať že sa nemám na čo sťažovať. Táto farebná kombinácia dokonale vystihuje farby jesene, asi ju budem použivať v tomto ročnom období. Využila som všetky odtiene v paletke (sú tam štyri) a naozaj som sa veľmi držala na uzde. Myslím že by sa dala kľudne využiť aj na večerné líčenie. 


Takto vyzerá spomínaní kazetka očných tieňov. Je vhodná aj do kabelky. Je len na vás, či využijete dva alebo všetky tiene. 

Celkové líčenie :) musím uznať že na takéto teplé a slnečné dni preferujem jemné líčenie.

Dúfam že sa vám článok páčil :) budem rada ak sa prihlásite na odber.


Žiadne komentáre :