streda 11. júna 2014

Pleťová maska jahoda a jogurt


Ahojte :)
Dnes som si pre vás pripravila recenziu na pleťovú masku, aby to nebolo neustále iba o líčení. Blíži sa k nám leto a teploty nás nútia líčiť sa čoraz menej a používať čo najmenej šminiek. Ja sama sa radšej doma rozmaznám očistou pleti akoby som na ňu mala patlať kozmetické výrobky aby som si upchala póry a parila sa vo vlastnej šťave.



Túto pleťovú masku som dostala ešte dávnejšie od kamarátky, no práve teraz som sa rozhodla, že je ten správny čas ju vyskúšať. Maska obsahuje dve dávky po 8ml
Na obale sa píše:
Uvoľňujúca maska na tvár jahoda & jogurt
Wellness program pre vašu pleť. Hydratujúca maska na tvár vám zabezpečí hodvábne jemný pocit na pokožke - svieži ovocný extrakt z jahôd a jogurtu rozmazná vaše zmysly. Mandľový a kukuričný olej spolu s bambuckým maslom pokožku intenzívne ošetria a chránia ju pred vysúšaním. Pantenol pokožku upokojí a dodá jej hydratáciu. Vitamín E chráni pokožku pred predčasným stárnutím spôsobené slnečným žiarením. 
Použitie:
Rovnomerne naneste dostatočné množstvo na vyčistenú pleť, vynechajte okolie očí a úst. Nechajte 10-15 minút pôsobiť. Zvyšky masky odstráňte mäkkou kozmetickou utierkou. Nezmývajte. Podľa potreby používajte 1-2x týždenne.
Moje postrehy:
Maska veľmi príjemne vonia, pripomína mi vôňou, sfarbením a konzistenciou chutný jahodový termix. Veľmi dobre sa nanáša a vôbec nesteká. Po zhruba 15tich minútach sa väčšia časť masky pekne vstrebe do pokožky a zvyšky sa ľahko odstránia kozmetickou hubkou tak, ako je písané v návode. Je veľmi svieža a ideálna pre letné obdobie. Ešte aj po zotretí masky som stále cítila tú jogurtovo-jahodovú vôňu. Že by som mala pokožku hneď po prvom použití masky nejako extra hydratovanú a vláčnu povedať nemôžem, no na osvieženie je naozaj skvelá.

Takto krásne maska vyzerá aplikovaná na tvár. Naozaj vyzerá ako by bola plná jogurtu a jahôd. Spríjemnila som si ňou dnešné upratovanie.

Dúfam že sa vám článok páčil :) budem rada ak sa prihlásite na odber.

Žiadne komentáre :