pondelok 16. júna 2014

Séria líčení COLORS - prvé líčenie

zdroj
Ahojte priatelia :)
Včera som sa rozhodla, že aj keď je nenormálne teplo, neostanem pri nudnom, bežnom alebo minimalistickom líčení. NIE! Už dlhšiu dobu som nevymyslela nič extra kreatívne, a aj keď som začala s jednou sériou líčení, tak nejak som to celé odsunula bokom ( o tom ale až niekedy inokedy ). Ide leto, všade krásne pestré farby, no prečo sa neinšpirovať?
A tak som sa nechala poriadne nakopať múzou a tu je výsledok. V nasledujúcich dňoch sa môžete tešiť na kvantum kombinácií všetkých možných farieb. 


Pri týchto líčeniach vám nebudem písať návod :D bolo by to asi zbytočné. Nie len vy, ale aj sama by som sa v tom zamotala. No a druhá vec je, že takéto niečo zrejme nikto z vás nevyužije a nebude sa takto líčiť. Ale aj tak, trúfli by ste si na niečo takéto? Či už iba pre seba, vyskúšať či to zvládnete? Alebo snáď na karneval alebo niekam inam? 

Dúfam, že sa vám líčenie páčilo :) budem rada ak sa prihlásite na odber.

Žiadne komentáre :