pondelok 20. apríla 2015

Moje obľúbené MUA - časť druhá

Ahojte...
Dnes prinášam druhú časť k článkom moje obľúbené make-up artistky. Dovolila som si pre vás dnes vybrať niečo naozaj bláznivé a extravagantné, no aby toho nebolo veľa, spomeniem aj jemnejšie líčenia. Nie som si istá či ich všetky poznáte, no verím že aspoň zopár líčení týchto talentovaných dievčat ste už na internete zahliadli. Poďme si ich teda predstaviť.


Beauty Palmira
Táto kočka je doma nie len v jemných pastelových líčeniach, ale aj vo výrazných a tématických vzoroch. Má plné tvary a vie ich dokonale vykresliť, potlačiť slabiny a ukázať zo seba to najlepšie. V jej portfóliu nájdete rôzne kreácie na očiach, perách ale aj nechtoch. Jednoducho, do čoho sa toto dievča vloží, to dokáže dokonale spracovať, vidieť že ju to baví a hlavne má na to aj cit. 





Goldiestarling
Ďalšia bláznivá baba, ktorá žije make-upom a ďalšie prekrásne prepracované líčenia. Goldie sa špecializuje na celkové premeny a vytvára čarovné tématické líčenia, je plná nápadov a vždy ma prekvapí niečim novým. Niekedy to proste nechápem, kde na to všetko chodí. Tiež natáča video tutoriály na tieto "masky" a často krát som zistila, že líčenie sa dá zvládnuť bez rôznych extra špeciálnych produktov, stačí siahnuť rukou do chladničky a špajze. Aké jednoduché...




Kiki Makeup
A na záver ešte Kiki s jej skvelou prácou. Keď sa povie Kiki Makeup, hneď mi zazvoní v hlave - komiks. Našla som ju na nete po sérií jej líčení s touto tématikou. Tiež si veľmi dobre pamätám jej helloweenske líčenia, boli naozaj podarené a vedela sa pri nich poriadne vyhrať. Na jej stránke však nenájdete jemné líčenia na bežný deň, no ak dostanete chuť na extrém - prevedenia filmov, rozprávok či komiksov do miniatúrnych líčení na oku, Kiki je tou správnou voľbou pre vás. Verím že aspoň jedno z jej líčení ste už určite niekde na nete zahliadli.




Verím že ste sa pri čítaní článku nenudili a dúfam že sa vám aj tie bláznivejšie líčenia páčili (veď nie sú na bežné nosenie). Dievčat ktoré ma každý deň inšpirujú je tak veľa, že ešte ani sama neviem oľko článkom im ešte budem venovať, no čoskoro pokračujeme :)

Žiadne komentáre :